Karoseria
: progi, bolesna sprawa i należy je dobrze sprawdzać ponieważ często są juz zniszczone
4,0
Całokształt
auto jak najbardziej polecam zarówno dla doświadczonych jak i mniej doświadczonych kierowców.
Wrażenia
4,0
Silnik
daję 4 ze względu na dość małą moc dwulitrowej benzyny, i fakt że żeby osiągnąć pełne 150km trzeba silnik żyłować do 4200obr, poza tym silniczek ma bardzo przyjemny dźwięk
5,0
Skrzynia biegów
idealnie pracuje, skok drążka nie jest ani zbyt duży ani zbyt mały, w sam raz
5,0
Układ jezdny
autem się płynie, nie mam żadnych zastrzeżeń do układu jezdnego
Komfort
4,0
Widoczność
w wersji touring, widoczność z tyłu jest trochę ograniczona.
5,0
Ergonomia
brak zastrzeżeń
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
wentylacja jak najbardziej ok
, ogrzewania nie testowałem jeszcze ponieważ jak narazie to gorąco jest na dworze :), Klimatronic także sprawuje się bez żadnych zarzutów, i jak trzeba to klima chłodzi aż miło.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu jest bardzo dużo miejsca, z tyłu odrobinę mniej ale i tak wysocy pasażerowie bez problemu wsiądą
5,0
Wyciszenie
Moim zdaniem idealne, nie słychać żadnych dźwięków z zewnątrz, no chyba że przycisniemy mocno pedał gazu to wtedy silnik słychać hehe. Przy dużych prędkośćiach tj 160 słychać już jednak delikatny szum wiatru, jednak w niczym to nie przeszkadza
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Części są ogólnie dostępne, nie ma większych problemow z ich zdobyciem. Ceny także są rozsądne. Zużycie paliwa, no cóż to sprawa indywidualna i zależy jaką kto ma nogę
5,0
Stosunek jakość/cena
Moim zdaniem optymalny wybór w tej kategorii cenowej
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Po 190 tyś km padło sprzęgło, koszt nowego 380 + robocizna to jedyne co jeżeli chodzi o poważne usterki w aucie
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 520 i 150KM 110kW
[l/100km]