Swietne auto, dobrze sie prowadzi, komfortowe, hamulce nawet po takim przebiegu sa jak brzytwa, doslownie zatrzymuja ten samochod w miejscu. Troche drogi w eksploatacji ale to bmw, co tu duzo mowic.
Wrażenia
5,0
Silnik
Chodzi jak zegarek, po takim przebiegu pali na dotyk.
4,0
Skrzynia biegów
Malo precyzyjna skrzynia, czasami nie trafi na jedynke ale to rzadkosc. Jesli kontrolujesz stan oleju i nie bawisz sie w drifting(tzn redukcja przy 100 km/h na 2) to pojezdzisz.
4,0
Układ jezdny
Jedzie tam gdzie chcesz, dupa nie tanczy na zakretach. tylko trzeba uwazac na dziury bo remont zawieszenia kosztowny. Dosyc szybko pojawiaja sie stuki z przedniego zawieszenia. Po wymianie amortyzatorow tylnich z fabrycznych SACHS na BILSTEIN jakby troche za twardy, ma sie wrazenie jakby podskakiwal na wybojach
Komfort
4,0
Widoczność
Troche slabo widac przy parkowaniu tylem. Jesli chodzi o przod to wszystko OK, mozna wyczuc odleglosc
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu, kontrola szyb, foteli, klimy bez jakiegos metlika. Da sie przyzwyczaic po kilku minutach jazdy
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dziala bez zarzutu. W moim mam webasto i dwustrefowa klime. Snieg,deszcz a szyby nie paruja wogole co mnie zadziwilo, nawet na tych z tylu ani troche pary, wentylacja na szostke. Tylko filtry kabinowe troche drogie.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu ok, da sie ustawic fotele i kierownice tak zeby kazdemu pasowalo. Z tylu troche malo miejsca dla 3 osob, 2 osoby siedza jak prezes z asystentem XD...
5,0
Wyciszenie
Silnika prawie w ogole nie slychac, dopiero gdzies przy 3000 obr/min. Przy 150 km/h lekkie szumy powietrza ale to wina uszczelek ktore maja juz 11 lat,coz starosc nie radosc. Slychac jedynie jak ci stukaja rzeczy w schowkach z tylu(kombi) i troche prace zawieszenia tylnego na dziurach i to tyle.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto jest ciezkie nawet przy ekonomicznej jezdzie w trasie ciezko jest zejsc ponizej 8 litrow, ale coz przyjemnosc kosztuje. Ceny czesci nie zachwycaja, sa drogie, szczegolnie wahacze przednie i amortyzatory tyl,filtry tez. Polecam oryginalne bo przemawia jakosc, lub jesli zamienniki to tylko renomowanych marek np sachs, febi, loemforder.
5,0
Stosunek jakość/cena
Jest stosunkowo tani w zakupie. Trzeba znalezc zadbany egzemplarz, bez jakichs usterek. Czesto na rynku wtornym pojawiaja sie egzemplarze kto na pierwszy rzut oka \"wygladaja\",a po ogledzinach wynika ze to rupiec ktorego uzywali do granic mozliwosci ze jeszcze troche i sie rozpadnie. Najlepiej szukac modelu ktory mial max 2 wlascicieli.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak do tej pory na nic nie narzekam poczekamy, pojezdzimy, zobaczymy. Aha przepalaja sie zarowki swiatel mijania, to tyle.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Tylko zawieszenie przod(wahacze) i wycieki z mostu. Trzeba wymieniac uszczelniacze ktore nie sa drogie w zakupie ale robocizna to nadrabia. I uwazajcie na \"fachowcow\". Latwo jest zerwac sruby od polosi a wtedy was wepchna w powazne koszta.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 520 i 150KM 110kW
[l/100km]