Silnik
: Doskonały silnik w tym samochodzie + pakiet M-sport = nieustanna radość z jazdy
5,0
Całokształt
Mimo drobnych usterek auto daje tyle radości z jazdy, że nie da się tego opisać słowami...
Wrażenia
5,0
Silnik
Cudo, pracuje ciszej niż niejeden benzyniak. Silnik bez zajęknięcia pokonuje trasę 1800 km.
4,0
Skrzynia biegów
Zdarzyło mi się kilka razy źle wrzucić jedynkę, biegi wchodzą nie tak precyzyjnie jak w passacie B5 FL.
Dwa pierwsze biegi dość krótkie.
Ocena 4-
4,0
Układ jezdny
Po 200 tys km prawy amortyzator z przodu zaczął się pocić, ale to chyba normalne w aucie 7-letnim.
Poza tym radość z jazdy nie do opisania, idealnie pożera zakręty i jaką daje przy tym radoche...
Komfort
4,0
Widoczność
Parkowanie nie sprawia mi żadnych problemów.
Czujniki parkowania na przód i tył pomagają ( w moim przypadku przestały działać prawidłowo po tegorocznej zimie)
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Działa w 100% sprawnie. Grzeje szybciutko, gdy trzeba mrozi.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jestem niemałym kierowcą i siedzę wysunięty w tył, ale za mną jeszcze jest troche miejsca. Nie ma powodów do narzekania.
5,0
Wyciszenie
To jest jedną z największych zalet mojej betki. Ciiiiiiiiiiiiicho jak makiem zasiał.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie paliwa średnie w granicach 7 litrów na setkę. Gdy jadę na tempomacie do 120 km/h wtedy 5,5 litra. W mieście 11 litrów na maxa. Trasa 1800 km autostradami srednia prędkość 150km/h - 7 litrów.
Raz na miesiąc tankuję pełny zbiornik 70 litrów i to mnie najbardziej cieszy :-)
Ceny częsci i napraw to już inna bajka, np tarcze hamulcowe, komplet w moim przypadku to koszt ok 900 zł, no ale to mocne BMW...
5,0
Stosunek jakość/cena
Jak dla mnie zasłużone 5 gwiazdek. Niedużo kasy za świetne, wygodne i bezpieczne używane auto.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1- radio, totalna porażka tego modelu, nie mozna powiedzieć żeby grało - ono STRASZY!!! Wymieniłem radio na alpine 2 din, o niebo lepiej.
2- przyciski w sterowaniu klimy, cztery popękane.
3- czujniki parkowania sfiksowały po tamtej ostrej zimie
4- amortyzatory przednie wkrótce do wymiany (normalne przy 200 tys.)
5- stukanie przy zmianie biegów (manual), luzy w dyferze.
Nic co by mogło mnie zniechęcić do tego samochodu.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak na razie odpukać wszystko gra...
On
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 530d 193KM 142kW
[l/100km]