KOMFORT ZAJEFAJNY PSUJE SIE DOSYC CZESTO ALE ZRZUCAM WINE NA SIEBIE BO GNIOTE ILE FABRYKA JEJ POZWOLILA;) REKOMPENSUJE MI ZA TO ZADOALAJACYMI OSIAGAMI KTORYCH TO MOZLIWOSCI KONCZA SIE PRZY 235KM/H A PRZY TYM SPALANIEM KTORE OSCYLUJE W GRANICACH 8,5-10L POLECAM!!! I MALE OSTRZEZENIE DLA PRZYSZLYCH TUNERÓW PRZY CHIPACH TURBINA , OSPRZET I SKRZYNIA AUTO(JA MAM BIEGÓWKE) PADAJA JAK MUCHY !!!
Wrażenia
4,0
Silnik
no coz troche klekocze na jalowym ale podczas jazdy jak w benzynie . Idzie od 2000do 4000 obr pozniej juz nie ma znacznych efektów
5,0
Skrzynia biegów
BEZ ZARZUTÓW
5,0
Układ jezdny
ZAKRETY POLYKA
Komfort
5,0
Widoczność
OK
3,0
Ergonomia
MIESZKAM W WAWIE PO MOSTACH I WISLOSTRADZIE JEZDZE 200KM/H A SPALANIE DO 10L MAX
1,0
Wentylacja i ogrzewanie
TRAGICZNE NIGDY NIE UDALO MI SIE USTAWIC TAK JAK JAK CHCIALEM
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z TYLU MOGLOBY BYC WIECEJ MIEJSCA NA NOGI
4,0
Wyciszenie
SLYCHAC DOSYC WYDECH ALE TO NORMALKA W BMW JA TO UWIELBIAM
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
PO TANIOSCI JAK NA 3L I 6GARÓW
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
HE HE A TO TURBO A TO WISKO A TO WTRYSK KTORYS TAM
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 530d 184KM 135kW
[l/100km]