mały turbolag , duży moment obrotowy i spora moc jak na diesla ,
4,0
Skrzynia biegów
niestety automat produkowany przez General Motors słabo znosi duże przebiegi i spory moment obrotowy , na co trzeba szczególnie uważać wykonując chiptuning.
5,0
Układ jezdny
Auto niesamowicie trzyma się drogi , niestety części zawieszenia wielowahaczowego są drogie.
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność dobra , ale z wymiarami trzeba się oswoić .
4,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu , niektóre przyciski intuicyjnie powinny być bardziej w zasięgu ręki
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Mocno grzeje , i niesamowicie chłodzi w lecie , w końcu układ klimatyzacji to aż 1,6 kg!!!
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak to w tylnonapędowcach ,mało miejsca na nogi z tyłu dla środkowego pasażera , z winy tunelu.
4,0
Wyciszenie
Mogło by być ciszej , ale można z powodzeniem jechać 240km/h i rozmawiać słuchając radia i nie wrzeszczeć do siebie.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Osiągi 3 litrowej benzyny , a spalanie jak w 2.0 , zatem jest ok.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 530d 184KM 135kW
[l/100km]