Silnik
: Nieprawdopodobny wariat jeśli chodzi nadatek powera na drugim i każdym kolejnym biegu. Jakby się trzymało byka za ogon a on kopał by cię po twarzy kopytami. Efekt tylko w BMW 530d.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
: Gdzie elektroniki jest dużo to ma się co psuć
Zawieszenie
: Za delitatny na nasze drogi przy tej masie
Inne
: głośno chodzące kierunkowskazy :)
5,0
Całokształt
Pomijając drobne wydatki na naprawy i wiek tego auta wszystko można mu wybaczyć.
Wrażenia
5,0
Silnik
Rakieta to mało powiedziane.
5,0
Skrzynia biegów
manualna bardzo przyjemna w pracy
5,0
Układ jezdny
bez zarzutu.
Komfort
4,0
Widoczność
wystarczająca
4,0
Ergonomia
w końcu to BMW
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
nie narzekam
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5-ka to salon na kółkach.
5,0
Wyciszenie
trzeba radio wyłączać żeby słychać było jak mruczy silnik V6 3.0.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie paliwa bardzo małe, nawet w mieście nie przekracza7,5 litra, ceny przeglądów wiadomo jak się robi w ASO to raczej trzeba wiedzieć po co tam się jedzie. Jeśli chodzi o naprawy lub kupno części to jak się jest dobrze poinformowanym o tym gdzie kupić i co, to da się utrzymać te auto.
4,0
Stosunek jakość/cena
Za jakość się płaci. Kogo nie stać na to auto nie radzę z nim zaczynać bo można sobie palce poparzyć. :)
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
W zależności od tego jaką te auto miało historie poprzednich właścicieli i po jakich drogach jeździło.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wiadomo że wszystko się psuje ale jak się dobrze utrzymuje takie auto to ono odwdzięcza się mu tym samym nie dręcząc właściciela poważnymi usterkami.
On
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 530d 184KM 135kW
[l/100km]