Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 5 E39 Sedan

www.colos21@wp.pl, 15 lat temu
Silnik 3.0 530d 184KM 135kW
Rok produkcji 2000
Przebieg: 17 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
BMW Seria 5 E39 Sedan 3.0 530d 184KM 135kW 1998-2000 - Oceń swoje auto
4,31
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Co mnie zaskoczyło to przestronny środek i stosunkowo niskie spalanie .
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie : wachacze tragedia na tych drogach kąplet na rok .
Przeniesienie napędu : sprzęgiełko gum.między skrzynie a wał nie przystosowane do ostrego ruszania.
Silnik : sprzęgło wiskotyczne poprostu porażka .
4,0
Całokształt
Całokształt bardzo dobrze bo do doskonałości troche brakuje .
Wrażenia
5,0
Silnik
dobra dynamika, niskie zużycie paliwa oraz dobra dynamika ,chociaż kierowca przesiadający się z innej marki auta o mocy pow.150 koni musi przyzwyczaić się do innych obrotów silnika ponieważ BMka tak naprawde ciągnie dopiero wtedy kiedy inne auta mają już koniec mocy!
4,0
Skrzynia biegów
Moje autko wyposażono w manuala co daje super uczucie i przyjemność z jazdy lecz kto miał doczynienia z automatem temu nie polecam skrzyni manualnej (bardzo szybko frajda mija i zaczyna się męka zmiany biegów i wciskania sprzęgła - wiem po sobie) I najważniejsze ten model ma zasłabe sprzęgiełko gumowe między skrzynią a wałem pędynm co ujawnia się pod ciężką nogą kierowcy przy gwałtownym ruszaniu szczegulnie ze zrywami!
5,0
Układ jezdny
Jeżeli auto niebyło mocno bite w przó i wspomaganie działa jak należy , a zawieszenia są orginalne i nie wybite to jest super i auto idzie jak w szynach. Jeśli wam pływa w koleinach to polecam zmiane opon na węższe będzie śmiesznie wyglądać ale zmieści się w jedną koleine a dróga strona pójdzie środkiem.
Komfort
4,0
Widoczność
Siedzi się dosyć nisko i mali ludzie mają problem z zobaczeniem końca maski .
4,0
Ergonomia
Ergonomia auta dobra.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Doskonałe pod warunkiem że klima jest dobrze nabita i odgrzybiona, sprawny termometr i niema wody w drzwiach co powoduje parowanie szyb po kilkunastu kilometrach jazdy w kilka osób.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejsca z przodu,a tył to prawie kanapa w domu.Lecz troche za głęboka co utrudnia wysiadanie .
4,0
Wyciszenie
Wyciszenie bardzo dobre lecz nie doskonałe. Diesla jednak słychać .
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ekonomiczność dobra lecz auto niejest stworzone dla skąpców , w tą markę trzeba wkładać no niestety. Zużycie wacha się między 7,5a 9 zależy kto jeździ ,a w tracie spadnie nawet do 6,7 .
4,0
Stosunek jakość/cena
Ta marka do tanich nie należy ale jeśli ktoś lubi jeździć dosyć sztywnym i dobrze trzymającym się drogi samochodem przy czym poczuć komfort to warto zapłacić te pieniądze .
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Drobiazgi które się psują : termometr, panel klimy ( rzadko).
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przy okresowym serwisie i wymianie części na orginalne auto jest bez awaryjne . Poważniejsze usterki to: sprzęgło wiskotyczne , zawieszenie oraz jak pisałem wyżej sprzęgło gumowe między skrzynią a wałem pędnym. Poza tym częsta wymiana tarczy hamulcowych ( klocki 2 komplety a trzeci z tarczami ) .

On - zużycie paliwa dla silnika 3.0 530d 184KM 135kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,1
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,4
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla BMW Seria 5 E39 Sedan 3.0 530d 184KM 135kW
Średni koszt przejechania 100 km
43,00 zł
8,1
l/100km
Zobacz dzienniki
BMW Seria 5 E39 Sedan