Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 5 E39 Sedan

antonio, 16 lat temu
Silnik 3.0 530d 184KM 135kW
Rok produkcji 1999
Przebieg: 216 tys. km
Okres użytkowania: 5 lat
BMW Seria 5 E39 Sedan 3.0 530d 184KM 135kW 1998-2000 - Oceń swoje auto
3,38
22% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : pozytywnie: super auto do szybkiej jazdy - trakcja, zawieszenie i hamulce świetne. Bardzo dobre wyciszenie auta. Na tym koniec. Reszta to zaskoczenia negatywne: awaryjność, kiepska jakość, paliwożerność i koszty napraw. Mam dość bmw.
3,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
niby kierownica jest wielofunkcyjna, ale żeby zmienić cd w zmieniarce, to i tak trzeba sięgnąć do konsoli, tak samo z przełączeniem funkcji (radio/cd/tape). W oplu omedze wszystko miałem na kierownicy. Poza tym audio w bmw (a mam wersję z DSP) nie może się równać z bose z mojej starej omegi. Odrębne nastawy temperatury kierowca-pasażer zupełnie bez sensu.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu przeciętnie, z tyłu kiepsko jak w fordzie mondeo z 1998 r.
5,0
Wyciszenie
to bardzo dobrze wyciszone auto
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
pali jak smok. Przy normalnym jeżdżeniu średnie spalanie wyświetlane na komputerze wychodzi 10 l/100. Jak się coś zepsuje - dramat! Koszty napraw na oryginalnych częściach są astronomiczne!
2,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nic specjalnego
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
zaliczyłem awarię skrzyni biegów (padała pompa w automacie), padła turbosprężarka, padło webasto, padł sterownik ABS, trzykrotnie padły czujniki położenia zawieszenia (do sterowania ustawieniem ksenonów). Mam podwójne atermiczne szyby - wszystkie się rozwarstwiają, do tego korozja maski, korozja klapy bagażnika, korozja tylnego pasa i okolic wlewu paliwa, odłazi czarny lakier z mocowań lusterek, pękło plastikowe mocowanie wewnątrz przedniej lampy (słynne ringi helli - nienaprawialne, koszt nowych abstrakcyjny). A w zawieszeniu co chwilę coś. Podkreślam że to krajowe auto, od Smorawińskiego i bez wypadku. Prawda, że do szybkiej jazdy jest idealne, bo prowadzi się wyśmienicie. Ale ja już nie mogę na nie patrzeć. Może trafiłem na pechowy egzemplarz, ale nigdy więcej nie kupię bmw.

On - zużycie paliwa dla silnika 3.0 530d 184KM 135kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,1
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla BMW Seria 5 E39 Sedan 3.0 530d 184KM 135kW
Średni koszt przejechania 100 km
43,00 zł
8,1
l/100km
Zobacz dzienniki
BMW Seria 5 E39 Sedan