Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 5 E39 Sedan

T, 18 lat temu
Silnik 2.5 525 tds 143KM 105kW
Rok produkcji 1998
Przebieg: 166 tys. km
Okres użytkowania: ponad 6 lat
BMW Seria 5 E39 Sedan 2.5 525 tds 143KM 105kW 1996-1999 - Oceń swoje auto
4,77
10% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Piatka jest jednak na piatke. Bardzo dobry samochod. Silnik nie jest najoszczedniejszy ale paliwozerca tez nie jest. Bardzo dobrze sprawuje sie na naszych polskich dziurawych rozjezdzonych drogach. Duzo miejsca w srodku i wysoki komfort podrozowania. Obecnie za madre pieniadze mozna sobie kupic bardzo wygodny samochod.
Wrażenia
4,0
Silnik
6 cylindrowy w rzedzie to specjalnosc BMW. Wysoka kultura pracy. Czasami troche stuka przez 30 sek za nim sie nagrzeje po odpaleniu, ale ma wyzsza kulture pracy niz Mercedes. Na starcie pojawia sie turbodziura i tutaj troche mu brakuje. Powyzej 100km/h silnik dobrze sobie radzi ze spora gablota. 4 za turbodziure.
5,0
Skrzynia biegów
Rewelacyjna skrzynia biegow. Bez uzycia sily wszystko wchodzi tam gdzie ma wejsc. Skok lewarka nie jest długi. Nie podoba mnie sie sposob w jaki wlacza sie wsteczny bieg. W gwaltownych nerwowych sytuacjach zdarza sie wbic wsteczny zamiast jedynki. Ale i tak stawiam 5
5,0
Układ jezdny
Trzyma sie drogi jak sie nalezy na oponach 225. Nierownosci wybiera bardzo dobrze dzieki rewelacyjnemu zawieszeniu i wysokiemu profilowi opony(felga 15 cali polecam-komfort). Bardzo czuły układ kierowniczy. Nie jest to sprzet do krecenia driftow ale do jazdy po polskich drogach moc starczy.
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra widocznosc. Bardzo łatwo wyczuc odleglosc zarowno z przodu jak i z tylu bez czujnikow
5,0
Ergonomia
Materialy wysokiej jakosci. Wszystko na swoim miejscu, wiadomo co do czego sluzy bez dluzszego zastanawiania sie.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo dobrym rozwiazaniem jest przycisk suszenia przedniej szyby. Klimatronic troche za mocno chlodzi ciezko go ustawic jak sie nalezy. Ale przy recznych ustawieniach jest ok. Jest jeszcze jakis system wykorzystujący nagromadzona energie ale nie mam czasu na przesiadywanie w samochodzie na postoju.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo wygodnie. Fotele i kierownica regulowane w kazdej pozycji nie sa elektryczne ale uwazam ze recznie jest szybciej
5,0
Wyciszenie
Nie slychac klekotu diesla. Emitowany dzwiek przy wchodzeniu na obroty sprawia wrazenie ze jest to benzyniak.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
srednio kolo 7-8 litrow do przyjecia w koncu to sporawa limuzyna.
5,0
Stosunek jakość/cena
BMW - Bedziesz Mial Wydatek. Mogło by byc troche taniej ale to w koncu BMW i to jedno z ładniejszych, gangsterskich:) i bardziej udanych. Patrząc na nie z daleka wiadomo co to za marka
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Pompka spryskiwacza siadła po 7 latach uzytkowania przeze mnie.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pompa wodna sie rozszczelnila, bylo wymienione łożysko z przodu. Nie jest to az tak powazne ale wpisuje. Nic poza tym sie nie zepsulo przez 7 lat. Do silnika miedzy wymianami (15tys.) trzeba dolac litr oleju(tyle co nic).

On - zużycie paliwa dla silnika 2.5 525 tds 143KM 105kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,4
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,4
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla BMW Seria 5 E39 Sedan 2.5 525 tds 143KM 105kW
Średni koszt przejechania 100 km
39,00 zł
7,4
l/100km
Zobacz dzienniki
BMW Seria 5 E39 Sedan