Karoseria
: jedyny plus to zero rdzy na karoserii i tlumiki niedozajechania.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie
Inne
3,0
Całokształt
BEDZIESZ MIAŁ WYDATKI:) niestety to prawda! teraz jak juz rok temu sie tego pozbylem to moge napisac prawde o tym samochodzie. Kupilem na wiosne 2010 piekna po lifcie z 2001 roku w dieslu 2.0d z przebiegiem 215tys. kumple zazdroscili :). Z silnikiem 2.0d słaba poprostu niema czym ruszyc z miejsca. Jezdziłem prawie trzy lata robiąc przebieg 100tys. km samo miasto. Wymieniłem na dzien dobry webasto, po roku wylaly mi wszystkie 4 Amortyzatory ( za 4 szt. zaplacilem 1300zl) pozniej wymienilem po jednym wachaczu na kazdym kole (4x 220zl) , jedno lozysko z piastą ( 260zl). Do tych cen nalezy doliczyc usługe mechanika:). Pozniej byla opornica ( jez), wiskoza i ine rzeczy ktorych niepamietam. W ostatnim roku urzytkowania sprzeglo z dmumasem (2300) i na koniec pompa wtryskowa ( 2500). Nalezalo jeszcze zregenerowac przekladnie ale to juz problem nowego wlasciciela. Auto piekne i wygodnie ale przez 3 lata kosztowalo mnie jakies 8,5 tys. Od roku mam octacie II w gazie i bmw dziekuje a napewno w dieslu:)
Wrażenia
4,0
Silnik
BEDZIESZ MIAŁ WYDATKI:) niestety to prawda! teraz jak juz rok temu sie tego pozbylem to moge napisac prawde o tym samochodzie. Kupilem na wiosne 2010 piekna po lifcie z 2001 roku w dieslu 2.0d z przebiegiem 215tys. Kumple zazdroscili :). Z silnikiem 2.0d słaba poprostu niema czym ruszyc z miejsca. Jezdziłem prawie trzy lata robiąc przebieg 100tys. km samo miasto. Wymieniłem na dzien dobry webasto, po roku wylaly mi wszystkie 4 Amortyzatory ( za 4 szt. zaplacilem 1300zl) pozniej wymienilem po jednym wachaczu na kazdym kole (4x 220zl) , jedno lozysko z piastą ( 260zl). Do tych cen nalezy doliczyc usługe mechanika:). Pozniej byla opornica ( jez), wiskoza i ine rzeczy ktorych niepamietam. w ostatnim roku urzytkowania sprzeglo z dmumasem (2300) i na koniec pompa wtryskowa ( 2500). Nalezalo jeszcze zregenerowac przekladnie ale to juz problem nowego wlasciciela. Auto piekne i wygodnie ale przez 3 lata kosztowalo mnie jakies 8,5 tys. Narazie mam octacie II w gazie i bmw dziekuje a napewno w dieslu:)
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 520d 136KM 100kW
[l/100km]