Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 5 E39 Sedan

michal krakow, 11 lat temu
Silnik 2.0 520d 136KM 100kW
Rok produkcji 2001
Przebieg: 33 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
BMW Seria 5 E39 Sedan 2.0 520d 136KM 100kW 2000-2003 - Oceń swoje auto
3,54
18% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : jedyny plus to zero rdzy na karoserii i tlumiki niedozajechania.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie
Inne
3,0
Całokształt
BEDZIESZ MIAŁ WYDATKI:) niestety to prawda! teraz jak juz rok temu sie tego pozbylem to moge napisac prawde o tym samochodzie. Kupilem na wiosne 2010 piekna po lifcie z 2001 roku w dieslu 2.0d z przebiegiem 215tys. kumple zazdroscili :). Z silnikiem 2.0d słaba poprostu niema czym ruszyc z miejsca. Jezdziłem prawie trzy lata robiąc przebieg 100tys. km samo miasto. Wymieniłem na dzien dobry webasto, po roku wylaly mi wszystkie 4 Amortyzatory ( za 4 szt. zaplacilem 1300zl) pozniej wymienilem po jednym wachaczu na kazdym kole (4x 220zl) , jedno lozysko z piastą ( 260zl). Do tych cen nalezy doliczyc usługe mechanika:). Pozniej byla opornica ( jez), wiskoza i ine rzeczy ktorych niepamietam. W ostatnim roku urzytkowania sprzeglo z dmumasem (2300) i na koniec pompa wtryskowa ( 2500). Nalezalo jeszcze zregenerowac przekladnie ale to juz problem nowego wlasciciela. Auto piekne i wygodnie ale przez 3 lata kosztowalo mnie jakies 8,5 tys. Od roku mam octacie II w gazie i bmw dziekuje a napewno w dieslu:)
Wrażenia
4,0
Silnik
BEDZIESZ MIAŁ WYDATKI:) niestety to prawda! teraz jak juz rok temu sie tego pozbylem to moge napisac prawde o tym samochodzie. Kupilem na wiosne 2010 piekna po lifcie z 2001 roku w dieslu 2.0d z przebiegiem 215tys. Kumple zazdroscili :). Z silnikiem 2.0d słaba poprostu niema czym ruszyc z miejsca. Jezdziłem prawie trzy lata robiąc przebieg 100tys. km samo miasto. Wymieniłem na dzien dobry webasto, po roku wylaly mi wszystkie 4 Amortyzatory ( za 4 szt. zaplacilem 1300zl) pozniej wymienilem po jednym wachaczu na kazdym kole (4x 220zl) , jedno lozysko z piastą ( 260zl). Do tych cen nalezy doliczyc usługe mechanika:). Pozniej byla opornica ( jez), wiskoza i ine rzeczy ktorych niepamietam. w ostatnim roku urzytkowania sprzeglo z dmumasem (2300) i na koniec pompa wtryskowa ( 2500). Nalezalo jeszcze zregenerowac przekladnie ale to juz problem nowego wlasciciela. Auto piekne i wygodnie ale przez 3 lata kosztowalo mnie jakies 8,5 tys. Narazie mam octacie II w gazie i bmw dziekuje a napewno w dieslu:)
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 520d 136KM 100kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla BMW Seria 5 E39 Sedan 2.0 520d 136KM 100kW
Średni koszt przejechania 100 km
42,00 zł
6,7
l/100km
Zobacz dzienniki
BMW Seria 5 E39 Sedan