Karoseria
: Samochód bardzo dobrze wykończony. Jednocześnie dostęp do oświetlenia , akumulatora bardzo dobry. Resztę zlecam serwisowi.
5,0
Całokształt
Bardzo dobry samochód.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik pracuje równo, cicho, jest elastyczny i ma dobre osiągi. Należy dbać o regularne przeglądy. Nie jest to samochód dla pierwszego lepszego - serwis drogi , a warsztaty typu pan Stasio w stodole to debilizm. To nie jest marka , która lubi takie zagrania , chyba , że masz szmelc poskładany z wraku ściągniętego z niemieckiego przystanku autobusowego.
4,0
Skrzynia biegów
Uwaga na olej w skrzyni biegów. ASO nie zaleca wymiany. Skrzynia przewidziana jest na około 300 tys. km , a później wymiana. Niemiec tak robi. Kupuje nową skrzynię lub nowsze auto. My jesteśmy sto lat za Murzynami , więc olej trzeba wymieniać .
5,0
Układ jezdny
Uwaga na dziury w drogach. Jeśli jeździsz z polską fantazją po naszych \"autostradach\" ,nastaw się na wydatki lub cofnij licznik , napisz na Allegro formułkę \"serwisowany w ASO i opchnij. Znaczy to , że BMW nie jest dla Ciebie.
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
Prostota obsługi. Samochód nie dla gadżeciaży.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
O.K.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Szerokość samochodu 181 cm. wewnątrz oczywiście mniej. Samochód duży, pojemny i wygodny.
4,0
Wyciszenie
Zadowalająco.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Masa auta 1649 kg. Spalanie średnie 7l/100km.
5,0
Stosunek jakość/cena
Samochód dobry. Niestety część napraw trzeba wykonać w specjalistycznych serwisach. Jeśli Cię nie stać jeżdzij Fiatem lub skuterem.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 520d 136KM 100kW
[l/100km]