elastyczność jak w dużym dieslu, ale można pogonić auto do prawie 7000 obr/min. Kultura pracy bajkowa i do tego pomruk V8 - czego więcej fanowi motoryzacji potrzeba
5,0
Skrzynia biegów
6 biegowy manual. Można jeździć prawie cały czas na 3-ce :)
5,0
Układ jezdny
klasa sama dla siebie. Bodajże sedan roku 2000.
Komfort
5,0
Widoczność
nie za twardo i nie za miękko. Mam zwykłe zawieszenie które mi całkowicie odpowiada.
5,0
Ergonomia
Jak to w BMW. Im starsze tym jakość w materiałów wykończeniowych wyższa.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Auto rozgrzewa i schładza błyskawicznie. Jak wsiadam do Japończyka lun=b innego auto klasy średniej to mimo włączonej klimy na maxa mam wrażenie, że nie działa
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nie za dużo i nie za mało. W sam raz.
5,0
Wyciszenie
Podwójne oszklenie izolacyjne robi dobrą robotę. Cisza jak makiem zasiał.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Dostępność części bardzo duża w różnym przedziale cenowym. Motto jest takie: jak coś wymieniasz i włożysz oryginał to na lata zapominasz o kłopocie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 4.4 540i 286KM 210kW
[l/100km]