Samochód doskonały. Mam wywalone katalizatory i włożony 3" wydech z nierdzewki. Dźwięk doskonały - szczególnie w tunelach :) Silnik bez vanosa dosłownie nie do zarżnięcia. Upalanie gumy do felgi, i traktowanie tak że byle passat wytrzymał by dwie godziny... ciągle działa. Praktycznie nie bierze oleju. Raz pasek przeciął mi wąż od chłodnicy i mimo braku płynu bumka pokonała jednego leksa na ćwiartkę i mimo że miałem obawy o silnik to po wymianie węża okazuje się że silnik dalej cacy i uszczelka pod głowicą ok. Dodatkowo zawieszenie i fotele M-sport. Dla mnie samochód prawie doskonały. Brakuje manuala i szpery.
Wrażenia
5,0
Silnik
Nie do zarżnięcia. Przy przegazówce nie dość że dźwięk to i autem zakołysze. Malina
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia bardzo dobra bo idiotoodporna i bezawaryjna. Jak na lata 90-te super.
5,0
Układ jezdny
Zawieszenie M-sport. Czyli malina. Prowadzenie doskonałe chociaż przekładnia mogła by być krótsza.
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobrze trzymające fotele M z super podparciem na uda.
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Obsługa tych wszystkich bajerów włącznie z silnikiem potrzebuje obsługi przez masę pierdół. Np. taki MAF to blisko 1000pln. Opony 24545/18 kolejne $$$ no ale to nie corsa żeby się szczypać. No i jak bym nie jechał to pali 20 - chyba że w trasie. Wtedy ok. 10.
5,0
Stosunek jakość/cena
Gdybym mógł kupić takie BMW tylko fabrycznie nowe teraz w 2016 to zdecydowanie miałbym taką sztukę!
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak usterek. Są natomiast rzeczy które należy wymieniać bo się zużywają. Nigdy nic się nie spierniczyło z winy samochodu.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 4.4 540i 282KM 207kW
[l/100km]