Układ hamulcowy
: Staje w miejscu na oryginalnych klockach , na zamiennikach 5 metrów gorzej.
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik to majstersztyk i poezja pracy.
4,0
Skrzynia biegów
Trochę ospały automat ale w trybie sport rewelacja - tylko spalanie 20% wyższe
4,0
Układ jezdny
Na równym idzie jak przecinak ale na naszych dziurach juz nie jest za dobrze . Zawieszenie z M5 z krótkim skokiem zawieszenia wymaga ciągłego pilnowania kierownicy i to jest jego najwieksza wada. Z doświadczenia polecam ustawiać zbiezność przód 3mm i opony 205/60/r16 przód oraz 225/55/r16 tył - to aby eliminować wpływ kolein , oraz założyć do górnych wachaczy tuleje poliuretanowe - sztywność jazdy wzrasta o 100% - wtedy jest na 4.
Komfort
4,0
Widoczność
Jest OK .
5,0
Ergonomia
Rewelacja.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
OK.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
OK.
5,0
Wyciszenie
Jeżeli chodzi o wyciszenie to jeżdziłem juz około 40-ma samochodami w firmie , nowymi , starszymi , z różnych segmentów 2*CAMRY , Superb ,Accord , Sonata,Omega itp ale ten bije wszystkie. Myślę że nic lepszego już nie wyprodukują .
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na tę moc jest OK.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Drobnostki jak na 10-latka . Japończyk w tym wieku to już prawie złom , wiem bo jeździłem "prawie" niezawodną Camry 2 lata.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zaniedbania po porzednim właścicielu , nieszczelna chłodnica , wyciek z sprężarki klimatyzacji , amorki przód.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 3.5 535i 235KM 173kW
[l/100km]