Inne
: Osiągi - przyspieszenie bardzo dobre
Szybkość max. - 230 km/h spoko
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: Pęka ósma korba - typowe dla motorów M62
3,0
Całokształt
Wrażenia
1,0
Silnik
Do 200 tys. wszystko było OK. Poty przebiegu zaczęły się problemy - gasł gdy był zimny, szrpał i wogóle wariował dopóki nie złapał temperatury. A potem najgorsze: urwała się ósma korba i silnik został zdemolowany. Kupiłem uzywkę po ok. 170 tys. pojeździł 5 tys. i to samo - urwana ósma korba i demolka motoru. Podobno jest to wada fabryczna polegająca ma zbyt małym cisnieniu ileju na końcu magistrali.
1,0
Skrzynia biegów
Po 230 ty. umarła skrzyna (automat) i ożywienie kosztowało 6 tys. PLN
4,0
Układ jezdny
Po 170 tys. wymiana amortyzatorów - normalka.
Komfort
4,0
Widoczność
Przyzwoicie
4,0
Ergonomia
Nieźle
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Przy 180 tys. przestał grzać - zapchały się zawory od ogrzewania wymiana. Klima chodziła nieźle.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Sporo miejsca
4,0
Wyciszenie
Dosyć dorze wygłuszony
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Masakra - miasto 24 l/100
trasa (130-140 km/h) 16 l/100
3,0
Stosunek jakość/cena
Przy dzisiejszych cenach BM-ek nie ma co narzekać, za parę groszy jest niezłe auto - dopóki jeździ.
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 3.5 535i 235KM 173kW
[l/100km]