BMW 530D Turing to najlepszy samochód w tej klasie dla ludzi aktywnych lubiących komfort i mających "jaja".
Wrażenia
5,0
Silnik
Wewnątrz nie słychać, że diesel a na zewnątrz trochę "klekocze" szczególnie zimny
4,0
Skrzynia biegów
Po 160.000km przy zmianie z 2-3 (steptronik) czuje się delikatne szarpnięcie
4,0
Układ jezdny
Rewelacyjnie trzyma sie drogi na nakrętach i przy dużej predkości. Lecz w wersji Turing tylne zawieszenie jest dość twarde. Na felgach 17" i na polskich drogach-lekka taczka
Komfort
4,0
Widoczność
W wersji Turing nie jest najlepsza do tyłu. Na szczęście jest PDC
5,0
Ergonomia
Perfekcyjna- jak w każdym BMW
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
OK. Lekkie problemy z ustawieniem stałej temperatury przy klimie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nawet dla wysokiego kierowcy i pasażera z boku jest dużo miejsca, ale pasażerowie z tyły strasznie marudzą
5,0
Wyciszenie
Przy każdej prędkości doskonałe
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Po kupieniu dieselka zdziwiłem sie,że można tak tanio jeździć BMW
4,0
Stosunek jakość/cena
Za jakość trzeba płacić...
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przepalające się żarówki z tyłu( tablica rejestracyjna)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Po zrobieniu tuningu silnika do 218KM , 500Nm i przejechaniu 30.000 niestety byłem zmuszony wymienić turbinę 3 wtryski i przepływomież. Pekają również poduszki gumowe pod silnikiem i zawieszeniem tylnym