Silnik
: Piękne brzmienie 6-cylindrowej rzędówki, dobre osiągi, zwłaszcza przy prędkościach autostradowych, elastyczność, przyzwoite spalanie, średnio tak jak podaje producent 9,5 L / 100 km
4,0
Całokształt
Fajne duże, wygodne auto, super zawieszenie i precyzyjny układ kierowniczy, dynamiczny i elastyczny silnik o przyzwoitym (jak na swoje osiągi) spalaniu. Silnik starszej generacji niestety lubi trochę wypić oleju ale cóż taki jego urok, prawie wszystkie benzynowe jednostki BMW z tamtej epoki brały olej. Podzespoły i części trwałe choć wiadomo auto pełnoletnie, więc ma prawo czasami coś się zepsuć - plusem jest duża dostępność części oryginałów jak i zamienników.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik trwały - jak najbardziej godny polecenia
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Dobry kompromis pomiędzy wygodą a sztywnością zawieszenia
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 530i 231KM 170kW
[l/100km]