Inne
: Przez 1,5 roku nie było miesiąca, żebym nie musiał czegoś naprawić.
3,0
Całokształt
Bardzo dobry samochód, lecz niezwykle awaryjny.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo dobry silnik, ale wymaga osprzęt wymaga częstych napraw. Lubi brać olej.
3,0
Skrzynia biegów
Manualna skrzynia biegów niezbyt przyjemna w użytkowaniu. W porównaniu do nowych samochodów wypada zwyczajnie źle.
5,0
Układ jezdny
Jak to BMW: doskonale tłumi nierówności a przy tym doskonale się prowadzi.
5,0
Karoseria
Kupiłem samochód, który był malowany przez poprzedniego właściciela. Za mojej kadencji lakier wyglądał super i nic złego się nie działo.
Komfort
4,0
Widoczność
Myślę, że mogłoby być trochę lepiej z widocznością.
4,0
Ergonomia
Jest ok, ale pod warunkiem, że mamy kierownicę z multifunkcją.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima bardzo dobrze chłodzi. Nawiewy ciężko optymalnie ustawić. Tak samo z temperaturą.
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jeśli z przodu usiądzie osoba wysoka to z tyłu nawet dla mniejszych osób jest problem z wygodą. Generalnie od serii 5 oczekiwałoby się sporo przestrzeni a jest ciasno.
5,0
Wyciszenie
Jeździłem już wieloma autami, lecz ŻADNE nie może równać się z wyciszeniem w BMW e39.
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Psuje się mnóstwo rzeczy; jedne są tanie, drugie nie. Problem jest z mechanikami, którzy wolą naprawiać nowe BMW. Jeśli już łaskawie zgodzą się naprawić e39 to nieźle sobie liczą. Poza tym długi czas czekania w kolejkach do "speców od BMW".
4,0
Stosunek jakość/cena
Za niewielkie pieniądze można kupić bardzo fajny samochód. Trzeba jednak liczyć się z częstymi naprawami.
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przez 1,5 roku wystąpiło tyle usterek (mniejszych i większych), że mógłbym o tym książkę napisać.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jakichś super poważnych usterek nie było, chociaż dwa razy samochód lądował na lawecie. W tym raz 500 km od domu.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 530i 231KM 170kW
[l/100km]