Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 5 E39 Sedan

jarex, 16 lat temu
Silnik 2.8 528i 193KM 142kW
Rok produkcji 1997
Przebieg: 15 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
BMW Seria 5 E39 Sedan 2.8 528i 193KM 142kW 1995-2001 - Oceń swoje auto
4,77
10% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Wzór z którego inne marki powinny brać przykład.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie : U mnie jak narazie w porządku ale z tego co się orientuje szcególnie przód jest wrażliwy na polskie drogi. Choc to jest normalne przy każdym innym samochodzie.
Układ elektryczny : Elektryka płata różne figle, ale w wiekszości przypadków to nic poważnego.
Karoseria : Słyszałem że blachy sa śłabo odporne na korozje. Według mnie jest odwrotnie.
5,0
Całokształt
Przyjemny w prowadzeniu. Jak na swoją masę pali niedużo. Ładna sportowa sylwetka połaczona z luksusem w środku powoduje ze auto ma swoją duszę. Godny polecenia
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik pracuje bardzo cicho. Na wolnych obrotach praktycznie go nie słychac(a jest to prawie 200 KM). Dopiero na wyższych obratach słychać delikatny pomruk, zresztą bardzo przyjemny. Osiągi rewelacyjne poniżej 8s do setki.
5,0
Skrzynia biegów
Zmiana biegów to czysta przyjemność. Wchodzą lekko, sprzegło również bez żadnych zastrzeżeń.
5,0
Układ jezdny
To niewątpliwie, oprocz silnika 2 zaleta tego auta. Jazda tym samochodem staje sie nałogiem. Nigdy się nie nudzi i chcesz jej wiecej. Jedyna delikatna wada to przednie zawieszenie, ale to raczej wada polskich dróg.
Komfort
5,0
Widoczność
Co tu narzekać. Jest to duży samochód wieć widoczność jest też duża.
5,0
Ergonomia
Wszystko wkomponowane jest na użyteczność kierowcy rewelacylnie. Jednym słowem surowe a zarazem praktyczne rozmiesczenie wszelkich pzyciskow sprawdza się na 5+.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Co tu dużo pisać mocny silnik to i mocne ogrzewanie. Nie trzeba długo czekać aż szyby odparują. Minus to brak ciepłego nawiewu na tył samochodu.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu na 5p, z tyłu na 4p, ale mimo wszystko miejsca jest dużo i nie ma co narzekać. Daje 5
5,0
Wyciszenie
To jest wielki plus tego auta. W wewnatrz można sie spowiadać ksiedzu, a na zewnatrz słychać tylko szum opon.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Wszystko zalezy od tego jak dbamy o samochód. Jezeli dobrze sie z nim obchodzimy to porafi nam to wynagrodzić splaniem średnim w okolicach 9l Wszystko zależy przeważnie od zyżycia silnika, który jest mimo wszystko trudny do zajeżdzenia. Cześci nie należą do najtańszych, ale coś za coś.
3,0
Stosunek jakość/cena
UWAGA! Wydaje się że samochód można kupić za stosunkowo nieduże pieniądze. Nic bardziej mylnego. Dużo jest atrakcyjnych ofert. Jednak trzeba uważać na to co się kupuje, bo w ok. 80% samochody mają nieciekawą historię i łatwo o rozczarowanie kupując zwłoka. Przeważnie są to samochody powypadkowe, składane.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak narazie spaliła mi sie żarówka z tylniej lampy.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Poważnych usterek brak.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.8 528i 193KM 142kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,6
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla BMW Seria 5 E39 Sedan 2.8 528i 193KM 142kW
Średni koszt przejechania 100 km
26,00 zł
13,8
l/100km
12,2
l/100km
Zobacz dzienniki
BMW Seria 5 E39 Sedan