Silnik pracuje równo w całym zakresie obrotów, ma bardzo przyjemne brzmienie,jest zaskakująca różnica w kulturze pracy w stosunku do 4-cylindrowych jednostek na plus dla BMW,silnik elastyczny może nie tak jak nowe diesle,ale pozytywnie zaskakuje.
4,0
Skrzynia biegów
Dobrze dobrane przełożenia,silnik ani kierowca się nie męczą,mogłaby by być większa precyzja skrzyni ale sądzę że to wiek i przebieg robią swoje...
5,0
Układ jezdny
ta wersja jest lekko, fabrycznie obniżona co daje świetne prowadzenie na zakrętach, a przy tym nie zmniejsza bardzo komfortu,pewne prowadzenie.
Komfort
4,0
Widoczność
ze względu na gabaryty auta, trochę trzeba się popatrzeć podczas parkowania,ale \"nic nie przeszkadza\"
5,0
Ergonomia
tu bez zarzutu, wszystko dobrze rozplanowane,wszystko czytelne,pod ręką.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
jak dotąd jazda w okresie letnim OK, klimatronic to świetna rzecz ;)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak dla mnie OK,nie jestem wielkoludem 177cm,ale lubię przestrzeń i to auto mnie nie rozczarowuje
5,0
Wyciszenie
Bardzo przyjemnie cicho,auto świetnie tłumi \"szumy\" oraz odgłosy z jazdy,do tego rzedowa 6-ka dopełnia przyjemnego klimatu.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak narazie za mało kilometrów, według wskazań komputera spalanie na poziomie 10L/100km to jak na 2,5 silnik i 6 cylindrów to nieźle.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 523i 170KM 125kW
[l/100km]