Inne
: w zasadzie wszystko jest OK ale najwieksza przyjemnośc to ergonomia dla kierowcy. największy mankament to nagłośnienie to jest wstyd dla fabryki
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie
: trzeba często wymieniać niektóre elementy ale to wina naszych dróg
Karoseria
: bardzo dbac o uszczelki w drzwiach
4,0
Całokształt
jest jeden problem z którym nikt nie potrafi dać sobie rady, otóż w desce rozdzielczej prawdopodobnie w kanałach wentylacyjnych poluzował sie jakiś element sterujący rozdziałem powietrza nie wiadomo w którym miejscu, wyraźnie słyszalny stukot, który co najgorsze potrafi zniknąć na dłuższy czas a potem się znowu pojawia, może ktoś mial to u siebie będę wdzięczny za podpowiedź.
interpast@interpast.com.pl
Wrażenia
5,0
Silnik
bardzo cichy skrzynia atomatyczna i na cyklu sport naprawde ma odjazd
4,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
pełny podgląd wszystkiego co najważniejsze przy prowadzeniu samochodu
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez zarzutu, błyskawicznie sie nagrzewa a latem chłodzi. przy ustawieniu na AUTO jest tak jak być powinno, a dodatkowo nawiewy na desce można podregulować
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
pełna regulacja dla kierowcy zarówno fotela jak i kierownicy
4,0
Wyciszenie
troche słychac owiew powietrza ale przy prędkościach pow. 130
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jeżdzę raczej ekonomicznie w mieszanych cyklach i średni odczyt z komputera po prawie roku to 10,2l/100km
5,0
Stosunek jakość/cena
kupiłem z przebiegiem 80.000 -prawdziwy za bardzo rozsądne pieniądze
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
trzeba robic to co nakazuje fabryka i po kłopocie ostatnio robilem przeglad wymiana filtrów, oleju, świec i płynu hamulcowego
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
sprzęgło wiskozowe - musiałem wymienić bo bardzo głośno pracowało
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 525i 170KM 125kW
[l/100km]