Szkoda ze w tym kraju jak masz BMW to jestes uwazany za dresa i buraka...
Wrażenia
4,0
Silnik
2.0l i 150 KM to satyfakcjonujace dla tego samochodu ale szalu nie ma...
5,0
Skrzynia biegów
170 tys. km przebiegu a biegi ciagle wchodza lekko i bez zgrzytow.
4,0
Układ jezdny
Kompromis miedzy komfortem i sportem. Ladnie tlumi nierownosci i nie przechyla sie na zakretach.
Komfort
3,0
Widoczność
Widocznosc do przodu ograniczaja duze slupki. Szczegolnie przeszkadza to wysokim osobom, ktore odchylaja siedzisko na maksa. Z widocznoscia do tylu kiepsko, na szczescie sa czujniki cofania.
5,0
Ergonomia
Wszystko tam gdzie byc powinno. Lampki tu i tam. Schowek miedzy fotelami zdecydowanie za plytki.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatronic dziala idealnie.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jezeli z przodu usiadzie ktos o wzroscie 190 cm to z tylu ciasno.
5,0
Wyciszenie
Cale szczescie ze mozna otworzyc okno i posluchac brzmienia silnika.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zuzycie paliwa rozsadne dla rozsadnych kierowcow. Jezeli cie stac to mozesz jezdzic do ASO.
4,0
Stosunek jakość/cena
Wysoka jakosc za wysoka cene
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Usterek brak
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak pilnujesz wszystkirgo na czas nic sie nie dzieje. Wielowachaczowe zawieszenie ostro pracuje i czasami trzeba sie liczyc z wydatkami.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 520i 150KM 110kW
[l/100km]