Silnik
: Silnik 2.0 i 150 koni po prostu płynie . Nie ma problemów z wyprzedzaniem jest to najlepszy kompromis po miedzy 2.0 a 2.8 .Polecam każdemu kto dużo wymaga od auta .
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie
: łączniki stabilizatorów
5,0
Całokształt
Mimo,że auto ma już swoje lata ,to wygląd ciągle jest na czasie .E39 to moje marzenie ,w tej cenie mogłem kupić mondeo 3 czy passata po FL ,jednak ,każde z tych aut jest pospolite i niczym się nie wyróżnia .Moja Beti posada niespotykany kolor cosmosschwarz .Jak bmw to tylko czarne .
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik 2.0 i 150 koni i 6 cylinderków normalnie BAJKA .Przepiękna barwa silnika rasowy dźwięk .Silnik mocny z każdego biegu idzie ,pięknie przyspiesza nic więcej nie trzeba :D
5,0
Skrzynia biegów
Biegi mogły by być krótkie :D
5,0
Układ jezdny
W Mojej e39 koła przednie normalnie łamią się ,skręt doskonały
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra
5,0
Ergonomia
Ok
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dość długo się nagrzewa ,klima perfekt
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Auto bardzo wygodne do miasta jak i na długie trasy ,żadna skóra , tylko normalna tapicerka zapewnia komfort .
5,0
Wyciszenie
Bardzo dobrze wyciszona ,słychać tylko radio
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Powiem tak , jeśli jeździmy do 3 tyś obrotów czyli po mieście dość szybko zmieniając biegi może nam spalić 7,7 naprawdę jak mocniej damy w palnik to 8 bankowo . Trasa autostrada do 130 km/h potrafiła spalić mi 6.9 .Mam takie spalanie może przez to , że silnik był w serwisie na regulacji .Informacja w 100% sprawdzona .
5,0
Stosunek jakość/cena
Ja w 2015 roku za 1997 rok z bardzo dobrym wyposażeniem , dałem 13700 do opłat sprowadzona z Belgii , ale w Polsce od pasjonata marki można kupić bardzo dobry samochód też w granicy 14 tyś
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
łączniki stabilizatorów przednie
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak ,pancerna bryka
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 520i 150KM 110kW
[l/100km]