Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 5 E39 Sedan

darek1521, 10 lat temu
Silnik 2.0 520i 150KM 110kW
Rok produkcji 1996
Przebieg: 357 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
BMW Seria 5 E39 Sedan 2.0 520i 150KM 110kW 1996-1999 - Oceń swoje auto
3,92
9% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Układ hamulcowy
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
Zawieszenie
4,0
Całokształt
Chcę dać świeżą opinię o tym aucie. Jeśli kupujesz ten model musisz się liczyć że na starcie coś trzeba zrobić i to często coś poważnego gdyż teraz te samochody chodzą już po 6 a nawet po 5 tysięcy w zależności od rocznika oczywiście cena rośnie ale kupując bmw z początkowych lat produkcji warto wysilić się na jego dokładne sprawdzenie. Teraz takie samochody kupują młode łepki które widzą tylko gaz, ręczny i nic poza tym. Eksploatacja bmw nie należy do najprostszych a szczególnie tego modelu więc jak się decydujemy na zakup tego modelu dodatkowy tysiąc czy dwa dobrze jest mieć odłożonym bo po prostu w samochód zawsze coś trzeba wsadzić. Ja kupiłem swojego za 7500 i musiałem wymienić pompę wody alternator i inne pierdoły. Skrót BMW - będziesz miał wydatek można odłożyć na półkę, bo teraz chińczyk wszystko potrafi podrobić a nawet lepsze zamienniki nie kosztują horrendalnych pieniędzy. Trzeba mieć jedank na uwadze to że te samochody mają tak jak mój ok. 400 tyś przebiegu i jest to dla mnie śmieszne jak widzę e39 z przebiegiem 140-200 tysi bo jak ktoś jest w miarę normalny to by się walnął pare razy w łeb i by się zastanowił czy ktoś kto za nowy egzemplarz wydał ponad 200 tysi jeździł tym samochodem przez rok po 10 tyś km. po niemczech. Ogólnie polecam to autko bo dobre potrafi się odwdzięczyć znakomitymi właściwościami jezdnymi oraz ponadczasowym wyglądem.
Wrażenia
5,0
Silnik
Świetny dźwięk który wydaje silnik po przekroczeniu 3 tyś obrotów. Ten model ma w sobie ten dziki pazur. Jeśli chodzi o mechanikę powiem tak jak uważam. Jeśli ktoś w przeszłości o to auto dbał to nie będzie z silnikiem problemu jednak tam trzeba robić wszystko na bieżąco bo jak się coś "oleje" to potem pozornie błaha rzecz może przerodzić się w poważną usterkę jak u mnie było z pompą wody.
4,0
Skrzynia biegów
BMW fajnie zaprojektowało wrzucanie wstecznego jednak jak komuś się spieszy wrzucić ''pierwszy'' bieg to może niestety omyłokowo załączyć wsteczny. Czasami też zdarzy się że bieg odbije jak się go za słabo wrzuci ale ogólnie ok.
5,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

LPG - zużycie paliwa dla silnika 2.0 520i 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
11,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
15,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki BMW Seria 5 E39

Liczba wpisów: 63

BMW Seria 5 E39 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

BMW Seria 5 E39 Sedan