Inne
: Nie czuje sie zmeczony podczas dlugicz tas. daje przyjemnosc z jazdy!
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
: Pompa wspomagania kierownicy.
5,0
Całokształt
Godne polecenia auto.
Wrażenia
3,0
Silnik
Co tu duzo mowic 2.0 150KM przy tej masie trzeba duzo mieszac lewarkiem. Ale u mnie szykuje sie SWAP 2.5 193KM wiec wtedy sie wypowiem.
4,0
Skrzynia biegów
ok
5,0
Układ jezdny
Ja lubie niskie twarde zawieszenia wiec przerabiam je pod siebie. ale na orginalach czuc ten komfort
Komfort
5,0
Widoczność
dla mnie super.
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Pilnowac plyny i nie dopuscic do zapowietrzenia.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wystarczajaco miejsca!
5,0
Wyciszenie
Chyba jest najbardziej wyciszonym autem tej marki. Mowia ze to ostatnie BMW jakie fabryka wyprodukowala oczywiscie e39. Jezdzikem BMW e60 i powiem ze to juz nie to.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
zalezy od nogi.
5,0
Stosunek jakość/cena
To zalezy kto i czego oczekuje. A jak wiadomo BMW daje bardzo duzo! Nie zamienie tej marki na zadna inna bo jest naprawde warta ceny!
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przy tym przebiegu jak wiadomo w BMW siadaja kolumny kierownicze(wycieki,nie sprawdzanie plynu ukladu kierowniczego) co wiaze sie w pozniejszym czasie z wymiana pompy. w swojej wymienilem juz 2 pompy wspomagania(uzywane)i niestety starczaja one na pol roku.Czeka mnie kolejna wymiana.Po za tym nic w aucie nie musialem robic.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 520i 150KM 110kW
[l/100km]