Cztery z plusem,jak na bmw-jest dobrze ale troszke brakuje mocy,Sześciocylindrowy motor pracuje poprawnie i cicho.Pomimo wieku nie ma dziwnych stuków czy puków,ani żadnych wycieków
5,0
Skrzynia biegów
jest ok. Zapina się bez problemów.
4,0
Układ jezdny
E39 doskonale się trzyma drogi.Problemem są tylko tuleje pływające tylniego zawieszenia
Komfort
5,0
Widoczność
Jest dobrze i porównywalnie z innymi autami tego segmentu
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez wad
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Na przednich fotelach jest bardzo dobrze ,ale z tyłu jest już dużo gorzej
5,0
Wyciszenie
przy zamkniętych oknach nie dochodzą praktycznie żadne odgłosy z zewnątrz
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ceny części w orginałach są astronomiczne,ale jest mnóstwo podróbek w dobrej cenie i z dobrą jakością
5,0
Stosunek jakość/cena
Za 20000 dostajesz limuzyne znanej marki
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Plastikawe elementy foteli-podatne na pęknięcia.Słabe audio fabryczne
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
przez rok wymieniłem tuleje z tyłu i wachacz
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 520i 150KM 110kW
[l/100km]