Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 5 E39 Sedan

matus-police@o2.pl, 17 lat temu
Silnik 2.0 520i 150KM 110kW
Rok produkcji 1997
Przebieg: 18 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
BMW Seria 5 E39 Sedan 2.0 520i 150KM 110kW 1996-1999 - Oceń swoje auto
4,85
12% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Te auto kto kupi ni bedzi widzial innego ,bo w innym bedzi doszukiwal sie tego co ma jusz lecz w duzej wiekszosci aut tego nie znajdzie silnik BMW to jest melodja co tu pisac przejedz sie tym autem a wtedy porownasz to jest perfekt ja zchodzac do60km/godz na 5biegu nie musze redukowac zeby sie rozpedzic a mialem zaszczyt jechac audi 19tdi i tam lewarka z reki sie nie wypuszcza a przeciesz to TURBO
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny : swiecaca sie czesto kontrolka poduszek
Układ hamulcowy : zamienniki jak tarcze ATE i klocki nie zdaja egzaminu trzebakupic oryginal i wtedy jest spoko
Zawieszenie : drazki i koncowki niekture regenerowac naprawde warto to maly koszt a tez dlugo wytrzymuja
5,0
Całokształt
Ja jezdze tym samochodem juz od 10lat przez 8lat jezdzilem E34 z 2.0l/150KM i kupilem majac jeszcz tamten E39 z 2.0/150KM nie wiem ale przyrownuje wszystko co mi daje BMW to w innych markach w tym roczniku albo nie ma tych funkcj albo jest to zecz w przyszlosci luksusem iza doplatom a kto woli jednorazowke kitajca to jego sprawa
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik doskonaly cichy doskonale dajacy sobie rade z ta masom pojazdu szybkosc max. jakom osiagnolem to 220km/godz. w zupelnosci wystarczajaca jak na nasze drogi nie wymaga dobrych drog zeby czuc sie pewnie na prostej jak i w zakretach
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia jest po prostu idealna
5,0
Układ jezdny
Uklad jezdny jest idealny ,trwaly bardzo malo wymagajacy wszystkie drazki jest mozliwosc zregenerowac i te aluminiowe za nieduze pieniadze
Komfort
5,0
Widoczność
Widocznoscj jest dobra tak jak w prawdziwej limuzynie
5,0
Ergonomia
To chyba bezdyskusyjne ze nie ma lepszej po prostu wszystko jest tam gdzie oczekiwal by kierowca podczas jazdy
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zazutow mogla by byc ogrzewana przednia szyba i mozliwosc wlaczenia cieplego powietrza srodkowym kanalem do tylu
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mialem e 34 i ztylu naprawde bylo wiecej miejsca dla pasazerow niz w tej co mam od dwoch lat e 39
5,0
Wyciszenie
Wyciszenie jest co tu pisac idealne no to nie jest ROJSROJS
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Bardzo r zadkie naprawy jedynym meczoncym problemem jest swiecaca sie kontrolka poduszki powietrznej nie wiem jaka to przyczyna ale kasowanie to koszt 70zl nie jest to duzo ale dokuczliwe wymienialem mate gzewczom w siedzisku kierowcy to koszt 330zl+70zl tapicer bo trzeba wszyc a teraz znowu kasowanie poduszki
5,0
Stosunek jakość/cena
Jest to samochud za niduze pieniadze bogato wyposazony i ktury daje poczucie bezpieczenstwa komfortu no i prestizu tego nikt mu nie odbieze za okolo 30000zl jest piekny samochod w przyszlosci kupie nastepnom piateczke ale tylko z2.0l silnikiem tak jak dotychczas
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
To auto naprawde jest niezawodne i bardzo malo wymagajace nigdy mnie nie zawiodlo w zaden sposob a w lecie ciagam przyczepe cempingowom o wadze 1200kg
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
TO auto jest po prostu perfekt

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 520i 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla BMW Seria 5 E39 Sedan 2.0 520i 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
35,50 zł
11,0
l/100km
12,6
l/100km
Zobacz dzienniki
BMW Seria 5 E39 Sedan