Silnik
: jakość podróży przy 170 km/h - przyklejony do drogi i wszyscy zjeżdżają na prawy pas :-)))
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: przepływomierz, sondy lambda i czujnik położenia wału
Inne
: łamiące się uchwyty na napoje
Zawieszenie
: na polskich drogach trzeba często kontrolować tył
4,0
Całokształt
Jestem mile zaskoczony - jak dla kierowcy idealne auto - trochę gorzej jak ma się bardzo duża rodzinę, warto kupić tańszy egzemplarz i stopniowo doprowadzać go do właściwego stanu, zadbany daje radość z jazdy przebiegi 600-700 tys bez problemu - automat oszczędza silnik
Wrażenia
4,0
Silnik
Jest dobrze - ale zawsze mogło by być lepiej jak np V8 - moje pierwsze BMW i jestem zadowolony. Dużo ładniej pracuje przy prędkości 140-170 niż 40-70
5,0
Skrzynia biegów
5 dla step tronica - automat troche za bardzo ospały - wiec dla niego 3
5,0
Układ jezdny
Radość z jazdy - slogan jak nabardziej prawdziwy
Komfort
3,0
Widoczność
do przodu mała - do tyłu żadna :-) - PDC się przydaje chociaż koszt pojedyńczej czujki w ASO -290 zabija
3,0
Ergonomia
Kierowca super - wszytsko pod niego skonstruowane, pasażerowie jakby mają trochę gorzej
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Brak możliwości regulacji ciepłego powietrza z tyłu auta - bez komentarza
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla rodziny 2+2 całkiem OK. U mnie 2+2+2psy i wózek dziecięcy miejsca brakuje - na wakację z trumną 500 L na dachu to może się zabierzemy :-)))
4,0
Wyciszenie
U mnie do wymiany układ wydechowy - na oryginalny z przelotowego - daje się we znaki dzieciom tak przy ok 120
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Miasto14-16 L
Trasa 11-14 L
Na krótkich odcinkach komputer pokaże nawet sednio 35 L a co tam
Przeglądy i naprawy - wszytsko drogie bo części drogie np sonda lambda w serwisie 800 zł a są dwie. klameczka do podłogi bagażnika 200 zł, uchwyt na napoje tył 192 zł - bez komentarza
4,0
Stosunek jakość/cena
Za te pieniądze kupiłbym słabego focusa kombi, jakość wykonania wysoka - mimo upływu lat nic nie skrzypi i nie stuka, wyposażenie jak nabardziej pełne (u mnie tylko bez skóry) uważam że jak nie straszą kogoś ceny paliwa to jak najbardziej
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na niemieckich drogach pewnie zawieszenie nie siada - u nas wiadomo, paliwo w niemczech na pracę silnika nie wpływa - u nas wiadomo itd itp
Denerwuje Parktornic PDC - bo lekko zabłocone lub zakurzone czujki i już szaleje
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
U mnie padła sonda i pękł wentylator chłodnicy - prawie nie do dostania do mojej wersji - sprowadzany specjalnie przez BMW Polska wrrrrr
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 525i 192KM 141kW
[l/100km]