Miałem dotychczas 9 samochodów: Opla Ascone, PF 126, PF 125 Mercedesa 123, Golfa II, Audi B3, BMW 520i 24V, Audi B4, no i teraz BMW 525IA Touring...powiem tak nie ma lepszego samochody dla osób, które chcę podróżować wygodnie i mają na samochód 10-20 tyś zł, koszty utrzymania są znośne, można założyć gaz, ale jedynie sekwencję. Polecam
Wrażenia
5,0
Silnik
W dodatku na automacie!!!
5,0
Skrzynia biegów
Czas zadać kłam obiegowej opinii, że automaty się psują, nic bardziej mylnego. Jeżeli pilnuje się wymiany oleju i filtra, nic złego się nie dzieje. Zmiany biegów...poznaję po tym, że spadają obroty.
4,0
Układ jezdny
Ma tendencję do zarzucania, lecz ASC+T spełnia w porę swoją funkcję...
Komfort
4,0
Widoczność
Przednie słupki trochę utrudniają widoczność na boki, poza tym jest OK. Mam Touringa i widoczność w tym aucie jest niezła
4,0
Ergonomia
Jak na tamte lata powiniem był dać najwyższą notę, lecz od auta wówczas luksusowego wypadałoby więcej oczekiwać.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nic dodać nic ująć: nagrzewa się "moment", a funkca przewietrzania spisuje się super.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu OK, lecz po takim aucie powinno się więcej wymagać, jeżeli chodzi o miejsce dla pasażerów z tyłu. Za mało miejsca na nogi...jak na tak wielkie auto...
5,0
Wyciszenie
Silnika nie słychać, nie słychać również za dużo z dźwięków "otaczającego" świata...przy zamkniętych szybach.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie paliwa oceniam na średnio-wysokie, cenu częście porównywalne do innych pojazdów produkowanych u naszych zachodnich sąsiadów...nie jest źle.
5,0
Stosunek jakość/cena
Warta swojej ceny...przywoźcie z Niemiec, albo kupujcie świeżo sprowadzone.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak "dbana" to potrafi się odwdzięczyć niezawodnością
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie zdarzyło się...
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 525i 192KM 141kW
[l/100km]