jednostka dopracowana,mocna,elastyczna (sprawdza sie VANOS) ale niestety paliwozerna za co dostaje minus ;-)
przy 192 koniach mocy nawet zalozenie sekwencji jej nie oslabilo, a ile w kieszeni zostaje ;-)
5,0
Skrzynia biegów
cicha, precyzyjna , brak 6 biegu, ale w Polsce i tak wystarcza dla niej 3 i wsteczny ;-)
2,0
Układ jezdny
prowadzi sie jak T34 na kolach. ale niemcy nie przewidzieli ze w Polsce nie ma drog i pada zawieszenie :-(((
Komfort
4,0
Widoczność
kawal okretu.daje sie to odczuc podczas cofania.
4,0
Ergonomia
ALLES OK :-))
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
KLIMA DZIALA REWELACYJNIE, SZYBEREK PODWOJNY DZIALA BEZ ZARZUTU, NAWET W DESZCZU WODA NIE DOSTAJE SIE DO SRODKA KIEDY JEST UCHYLONY.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4 OSOBY LUKSUS - 5 TROCHE GORZEJ
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
PALI JAK SMOK WAWELSKI!!!!!!!
4,0
Stosunek jakość/cena
oprocz spalania i zawieszenia - bajka.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
SILNIK,SKRZYNIA,DYFER,ELEKTRYKA,ELEMNTY WYPOSAZENIA,TAPICERKA BEZ NAJMNIEJSZEGO ZARZUTU - OCENIAM NA 5.
ZAWISZENIE NIE NADAJE SIE DO TEGO KRAJU - PORAZKA PO CALEJ LINI!!!!!
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
TULEJE TYLNEJ BELKI - NIE PODCHODZ BEZ SPECJALNEGO SCIAGACZA KOSZT (600zl),tTULEJE WAHACZY DOLNYCH 250zl!!!!+WYMIANA. BRAK LUZOW A I TAK COS STUKA!!!!!!!!!!!
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 525i 192KM 141kW
[l/100km]