trzeba zwócić szczególną uwagę na układ chłodzenia tzn. pompa wody (ma plastkowy wirnik (nie we wszstkich) który może się połamać), sprzęgło wiskozowe (bez komentarza), czystość układu chłodzenie. Układ rozrządu mimo, że łańcuch to po 300 tys. km. trzeba koniecznie wmienić. Pompa wtryskowa a włościwie głowka pomp (trudności z odpalaniem, praca na biegu jałowym nierównomierna, pompa podlega regulacji tzn. kąt wtrysku, dawka na kompie., ew. wymiana główki cena od 600 - 1000 zł.
5,0
Skrzynia biegów
automat 5. Musi pracować bez szarpnięći. NIe słszałem jeszcze żeby ktoś napraawił automata w bmw i skrzynia wytrzymała dłużej niż rok. Pozatym naprawdę świetna.
4,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 525 tds 143KM 105kW
[l/100km]