FURKA JEST W PORZO , DO TEGO BOGATE WYPOSAŻENIE DODAJE WIĘKSZY KOMFORT JAZDY , POMIMO SWEGO WIEKU ELEGANCJĄ I WYGODĄ PRZEWYŻSZA NIEJEDEN SAMOCHÓD NOWY Z NIZSZYCH PÓŁEK
Wrażenia
4,0
Silnik
BEZ ZARZUTÓW , WIELE OPINII SŁYSZAŁEM , ZE AKURAT TEN SILNIK TO ZŁOM ALE U MNIE JAK NA RAZIE WSZYSTKO OK
4,0
Skrzynia biegów
AUTOMAT - DLA LENIUCHÓW , WAŻNE ABY WYMIENIAĆ OLEJ ZGODNIE Z INSTRUKCJĄ
4,0
Układ jezdny
W PORZO
Komfort
5,0
Widoczność
BARDZO DOBRA , PRZÓD LEPIEJ , TYŁ GORZEJ ALE LUSTERKA SĄ DUŻE
4,0
Ergonomia
OK
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
NIE MOZNA IDEALNIE USTAWIĆ ( ALBO ZA ZIMNO ALBO ZA CIEPŁO )
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z PRZODU NAPRWDĘMAŁO MIEJSCA DLA LUDZI WYSOKICH ( MOZNA ZAWADZIĆ O PODSUFITKE ) , MÓJ KUMPEL MA 2M WZROSTU I STWIERDZIŁ , ŻE TO ZDECYDOWANIE SAMOCHÓD NIE DLA NIEGO
5,0
Wyciszenie
OKI , COS SŁYCHAĆ , ŻE SIĘ LECI PRZY OK. 160
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
MOJA W MIEŚCIE PALI OK. 12 -12,5 LNA 100 , W TRASIE ZDECYDOWANIE LEPIEJ BO 7,5 DO 8L
4,0
Stosunek jakość/cena
W TEJ CHWILI CENY SAMOCHODÓW MOCNO SPADŁY , JA SWOJĄ SPROWADZAŁEM Z NIEMIEC I NAPRAWDĘ KUPIŁEM JA TANIO
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
JAK NA RAZIE NIC SZCZEGÓLNEGO SIĘ NIE DZIEJE , PODSTAWOWE WYMIANY CZĘSCI EKSPLOATACYJNYCH ( KLOCKI , OLEJE , FILTRY ITP )