ocena dobra, bo nie jezdzilem jeszcze nowa 745 czy nowa m5 A TE AUTA są zdecydowanie lepsze pod każdym względem, dlatego ocenę 5 zostawiam dla nich... Auto kształty ma lat 90tych lecz własciwosci jezdne wypzredzają epokę i inne marki (nowszych aut) moga się uczyc od BMW czy to się im podoba czy nie, mówię tu oczywiście o aucie zadbanym i sprawnym technicznie.
Wrażenia
5,0
Silnik
Piekna praca 6ciu cylindrów... moc ponad 218KM (standard 211KM)
5,0
Skrzynia biegów
Lepiej moze byc tylko już w automacie...
5,0
Układ jezdny
Przy zawieszeniu eibacha i obniżeniu poprawiłem i tak doskonały już układ....
Komfort
4,0
Widoczność
Nie wszystkim pasują gabaryty ja ze względu na wzrost nie narzekam...
4,0
Ergonomia
Jest Ok.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Przy sprawnym klimatronicu i działającym webasto ...super.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
mało miejsca z tyłu a z przodu wystarczającą... nie ma jak sieben.....
4,0
Wyciszenie
jak na model 5 przy dobrych tłumikach, ok..ale to nie lexus...
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
kupując BMW nie można porównywać do matiza, jak na osiągi Ok ale w trasie ..miasto tylko 3 ,przeglądy kosmos, i ta kochana elektronika naprawy ...minus...
4,0
Stosunek jakość/cena
Jest dobrze decydując się na taki model musimy się liczyć z wydatkami...
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
zdarzają się głównie w elektryce i tylko w zimie okolo 0stopni tj. zapala się ASC+T . Usterka ginie po ponownym odpaleniu...
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
super, wszelkie powazniejsze usterki sa sygnalizowane miesiacami wczesniej, tj wymiana tłumików... koszt za jeden 1490..