AUTKO, KUPIŁEM KILKA LAT TEMU I NARAZIE NIE ZAMIENIŁBYM GO NA ŻADNE INNE. SUPER KOMFORT. POPRZEDNI WŁAŚCICIEL SERWISOWAŁ AUTKO W NIEMCZECH. MNIE NA TAKI ZBYTEK NIE STAĆ. ALE MAM PORZĄDNY NIEAUTORYZOWANY WARSZTAT, W KTÓRYM DOKONUJĘ PRZEGLĄDÓW ZGODNIE Z KOMPUTEREM. PRZEJECHAŁEM NIM JUŻ OKOŁO 80 TYŚ I UWAG NIE MAM. JEŻDŻĘ ZAWSZE NA NAJLEPSZYM PALIWIE. KIEDYŚ KUPOWAŁEM NA STACJI SHELLA, OBECNIE NA BP. NIGDY NIE UCZESTNICZYŁO W WYPADKU. NATOMIAST 2 KROTNIE MIAŁO JAKIEŚ DROBNE STŁUCZKI.
MAŁA WYŚCIGÓWKA. SUPER AUTO DO JAZDY W TRASY.
PRZEGLĄDY ROBIĘ NA ORYGINALNYCH CZĘŚCIACH KUPOWANYCH W SKLEPIE BMW.
Wrażenia
5,0
Silnik
CUDOWNIE NICZYM M5
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
CZUJNIKI COFANIA ZAŁATWIAJA SPRAWĘ
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
BARDZO WYDAJNA KLIMATYZACJA
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W TRASIE SUPER OSZCZĘDNE JAK NA SILNIK V8 W MIEŚCIE RÓŻNIE W ZALEŻNOŚCI OD STYLU JAZDY ZAZWYCZAJ OKOŁO 14L. ŚREDNIE SPALANIE OKOŁO 11,5
4,0
Stosunek jakość/cena
PRZY TAKIEJ SATYSFAKCJI Z JAZDY MOŻNA OD CZASU DO CZASU ZAINWESTOWAĆ W PRZEGLĄDY
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
AUTKO, KTÓRE SIĘ NIE PSUJE KILKAKROTNIE PRZEPALIŁY MI SIĘ ŻARÓWKI STOPU