Karoseria
: Dolny rant drzwi i progi - trzeba z tym walczyć jeśli chce się jeździć zimą
5,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Żelazne v8. Silnik nie do zajechania tylko jeśli jest odpowiednio eksploatowany.
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
Idealne auto w dłuższe trasy jak i do jazdy na co dzień.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Bardzo dobre wyciszenie auta. Podczas szybszej jazdy można spokojnie rozmawiać bez żadnych hałasów.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jeżdżę przeważnie w mieście i nie schodzę poniżej 16/100. Na trasie katalogowo 9/100 u mnie wychodzi 10/100. Przyjemność jazdy z v8 pod maską zaczyna się tam gdzie kończy się ekonomiczna jazda, więc jeśli ktoś robi przymiarki do tego auta to musi się z tym liczyć.
5,0
Stosunek jakość/cena
Auto sprzed ćwierć wieku, które w dobrym stanie zaczyna się od 10 tys. złotych. Myślę, że w tym przedziale cenowym jest to bardzo dobry zakup.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 530 i V8 218KM 160kW
[l/100km]