Silnik
: Dźwięk tego auta, prowadzenie, aksamitny silnik i super skrzynia biegów
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
: styki, czujniki
Układ hamulcowy
5,0
Całokształt
To ostatnie prawdziwe beemki. Jakość porównywalna z MB124. Dzisiaj takich aut już się nie produkuje, bo się to nie opłaca... takie czasy. Dzisiaj kupujesz pseudo-modern-badziew z inkrustacjami z plastiku...
Wrażenia
5,0
Silnik
Mega miękko pracujący - czy 1000obr/min czy 6000 obr/min - idzie bez zająknięcia
5,0
Skrzynia biegów
Prefekcyjnie wskakują biegi, wsteczny z pełną (!)synchronizacją. Przełożenia dobrane bardzo dobrze
5,0
Układ jezdny
Jak na te lata - doskonale. W zimie na śniegu auto idzie jak przyklejone. Po ciasnych zakrętach w lecie - to samo. Podczas prowadzenia bardziej manewrowalny niż auta średniej klasy - nawet w mieście jest super
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność - niezła w każdym kierunku
4,0
Ergonomia
Siedzisz opakowany w super kokpit, przed tobą czytelne dla beemek z tamtych lat zegary (dzisiaj w beemkach produkuje się modern badziew który z funkcjonalnością i czytelnością ma niewiele wspólnego z tym sprzed lat). Dla mnie OK jak najbardziej
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jest i wydajne ogrzewanie (dla pasażerów z tyłu również działa genialnie), i wystarczające przewietrzanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla mnie - piątka
5,0
Wyciszenie
Ahhhh.
La bomba. Słychać tylko pomruk/ryk z układu wydechowego. I NIC więcej. Ciężko dosłyszeć opony, skrzynię czy dyfer. Wyciszenie na piątkę. Tylko mruczą wydechy. Za to się kocha beemy z 6-cyl silnikami.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Możemy pominąć ten temat? :)
Apropos - To nie auto dla dusigrosza czy fana zalewania za 10 zeta. Auto chleje 12-25l gazu bo MUSI. Takie prawa fizyki. Jak coś ma 1,6tony masy, silnik 3,0, prawie dwieście kucy i aż się prosi by go deptać - to nie licz na to, że spali tyle co VW polo 1,4D.
5,0
Stosunek jakość/cena
Nowa piątka w salonie - 150tys zł?
Używana piątka e34 w dobrym stanie - 6-10 tys zł.
To jak dobrze liczę jakieś 5% ceny nowego.
No comments.
Na marginesie - auto warte grzechu.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak na 21-latka jest bardzo dobrze. Trzeba ponaprawiać to, co trzech poprzednich właścicieli \"nie zdążyło\"
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Auta nie do zarżnięcia. I w obiegowej, i w mojej opinii. Auto ma tyle lat, a wszystko jeszcze w oryginale.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 530 i 188KM 138kW
[l/100km]