Układ elektryczny
: W STARSZYCH AUTACH ZMURSZAŁE PRZEWODY ELEKTRYCZNE.
Silnik
: CIEKNĄCE CHŁODNICE NA POŁĄCZENIU CZĘŚCI PLAST. I ALU.
Karoseria
: RZDZA NA PROGACH,W BAGAŻNIKU.
4,0
Całokształt
KTO ZACZNIE PRZYGODĘ Z BMW . . . RACZEJ BĘDZIE WIERNY MARCE.
... BO JAK MÓWIĄ... SĄ BMW I INNE SAMOCHODY!
CZASEM TO AUTO POSZARPIE NERWÓW ALE ONO MA DUSZĘ!!!
Wrażenia
5,0
Silnik
NA GAZIE NIE JEST TAK IDEALNIE JAK NA BENZYNIE.
PIĘKNIE KRĘCI OD 4 TYS. W GÓRĘ!
TEN DŻWIĘK...JAK Z ODRZUTOWCA!
TO RÓWNIEŻ EFEKT KRĘCENIA SIĘ WENTYLATORA CHŁODNICY NON-STOP.
4,0
Skrzynia biegów
AUTOMAT 5 BIEGOWY JEST NIEZAWODNY (OCZYWIŚCIE BEZ SZALEŃSTW TYPU PALENIE GUMY), TROCHĘ MUŁ W POZYCJI "EKONOMIK" NATOMIAST BARDZO ŻWAWY W POZYCJI "SPORT"...I MA JESZCZE INNE ZALETY: KOMFORT W MIEŚCIE JEST NIESAMOWITY I WYDOBYWA PIĘKNIEJSZY DŻWIĘK Z SILNIKA OD SKRZYNI MANUALNEJ!!!
4,0
Układ jezdny
JEST B.BEZPIECZNY. JEDNAK NA POLSKICH DROGACH-ŚREDNIO KOMFORTOWY. DOCIERAJA NIEMIŁE STUKI SPOD PRZEDNICH KÓŁ.
CHOĆ ZAWIESZENIE DUŻO WYTRZYMALSZE DO POZOSTAŁYCH MAREK I ... NIEDROGIE W NAPRAWIE.
Komfort
3,0
Widoczność
W ZALEŻNOŚCI OD USTAWIENIA FOTELA.
PRZY SKRĘCANIU DO PRZODU-OGANICZONA WIDOCZNOŚĆ PRZEZ PRZEDNIE SŁUPKI I SZEROKIE LUSTERKA.
PRZY JEŻDZIE NA WPROST-OK!
DODATKOWY PLUS TO WIDOCZNA CAŁA MASKA Z POZYCJI ZA KIEROWNICĄ.
5,0
Ergonomia
IDEALNIE!!! WSZYSTKO USTAWIONE W KIERUNKU KIEROWCY! CZUJĘ SIĘ MIŁO OTULONY,TO WAŻNE! REGULACJA FOTELI NA WSZYSTKIE SPOSOBY!-SUPER!
MINUS: BRAK REGULACJI KOLUMNY KIEROWNICY W PIONIE!!!
REG. W POZIOMNIE TO TROCHĘ ZA MAŁO JAK NA AUTO TEJ KLASY!
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
OGRZEWANIE B.SKUTECZNE-DLATEGO OCENA 5! SZYBKO GRZEJE. MAŁY MINUSIK:PODCZAS JAZDY W OSTRYM ZAKRĘCIE LUB SKRĘTU-NAGLE DMUCHNIE CHŁODEM BY ZA CHWILĘ ZNÓW SOLIDNIE GRZAĆ PRZY JEŻDZIE NA WPROST.
SZYBKO PARUJĄ SZYBY.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
KIEROWCA I PASAZER MAJĄ MNÓSTWO MIEJSCA,NOGI MOŻNA B.DALEKO WYCIĄGNĄĆ! TROSZKĘ GORZEJ Z TYŁU-SKÓRZANE FOTELE SĄ SUPER WYGODNE ALE NA KOLANA MIEJSCA ŚREDNIO.
4,0
Wyciszenie
WYCISZENIE DOBRE. NA TRASIE AUTOMAT SPRAWIA ŻE JEDZIEMY WZGLĘDNIE DUŻĄ SZYBKOŚCIĄ PRZY NISKIEJ LICZBIE OBROTÓW SIL. TO WPŁYWA DOBRZE NA KOMFORT I ZUŻYCIE PALIWA.( POWYŻEJ 85km/h BO WTEDY WRZUCA PIĄTKĘ).
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
NAPRAWY SĄ NIEDROGIE,USTERKI TYPOWE, ALE TO ZUŻYCIE GAZU W MIEŚCIE-TRAGEDIA!!!- 20-25(ZIMA)
SPALANIE TU I PONIŻEJ PODANE W LPG.
5,0
Stosunek jakość/cena
DOBRY WYBÓR
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
RACZEJ NIE MA NAGŁYCH PRZYKRYCH NIESPODZIANEK.
AWARIE TYPOWE O CHARAKTERZE EKSPLOATACYJNYM I DAJĄCE O SOBIE ZNAĆ Z WYPRZEDZENIEM.
PRZYKŁADY:ROZRUSZNIK,CHŁODNICA, MECH. ZAMKA W ZIMIE,HAMULEC RĘCZNY,AKUMULATOR,TULEJKI WACHACZY.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
NAGRZEWNICA, POMPA PALIWOWA.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 525 i 24V 192KM 141kW
[l/100km]