Karoseria
: skórzane wygodne fotele, eleganckie wnętrze,przyjemność prowadzenia i prestiż
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: Vanos się psuje(zmienne fazy rozrządu),napinacz łańcucha
Układ elektryczny
: wiązki elektryczne są kiepskie i trzeba uważać na zwarcia
Inne
: zamarza centr.zamek,szybko lecą tuleje zawieszenia,chłodnica często cieknie i ukł. się zapowietrza
4,0
Całokształt
PIęKNY SAMOCHóD (CZARNY OCZYWIśCIE) I DZIęKI TEMU WYBACZYłEM MU NIE JEDNO...
Wrażenia
4,0
Silnik
UWAGA! JEśLI KUPUJESZ SILNIKIEM 24V I SILNIK MA VANOSA ( TAKIE WYBRZUSZENIE OD STRONY CHłODNICY NA POKRYWIE ZAWORóW) TO POSłUCHAJ CZY CZASEM NIE CHROBOCZE łAńCUSZEK O OBUDOWE -TO CZęSTA AWARIA! WEJDż NA www.youtube.pl i WPISZ W WYSZUKIWARCE "VANOS" LUB "VANOS NOISE" - TAM JEST śWIETNIE TO NAGRANE. JA MIAłEM BARDZO NIEMIłą SYTUACJę Z SILNIKIEM: PęKłA GłOWICA I ZAWORY - SILNIK TRZEBA BYłO KUPIć DRUGI!!! POZA TYM PADAJą CZJNIKI WAłKA ROZRZąDU I POłOżENIA WAłU. JEśLI NATOMIAST SILNIK JEST CAłKIEM SPRAWNY TO DAJE DUżO RADOśCI!
4,0
Skrzynia biegów
SKRZYNIę MAM AUTOMATYCZNą 5 BIEGOWą - WSZYSTKO OK! (I NIECH TAK ZOSTANIE)
łAGODNIE PRZEłąCZA BIEGI,Są TRZY TRYBY: ZIMA,EKONOMIK I SPORT.
4,0
Układ jezdny
BEZPIECZNE PROWADZENIE, łATWY DO OPANOWANIA. KOMFORT SZCZEGóLNIE W TRASIE.
Komfort
3,0
Widoczność
DOBRA DO PRZODU, DO TYłU PRZECIęTNA.
5,0
Ergonomia
SUPER ,żE DESKA JEST W STRONę KIEROWCY. PIęKNE ZEGARY, SUPER WYGODNA POZYCJA ZA KIEROWNICą! JEDEN MINUS: KOLUMNA KIEROWNICY REGULUJE SIę TYLKO POZIOMO A REGULACJI W PIONIE BRAK!!!
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
SZYBKO GRZEJE, ZANIM WSKAZóWKA TEMP. MINIE NIEBIESKIE POLE- JUż DAJE CEPłEM.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z PRZODU SUPER! PASAżER TO NAWET NIEBARDZO SIęGA NAGAMI DO KOńCA BO ...TAK DUżO JEST MIEJSCA. UKSZTAłTOWANIE DESKI JEST TAKIE ,żE RóWNIEż DUżO MIEJSCA JEST NA KOLANA.
Z TYłU PRZECIęTNIE, śREDNIO. ALE JAK JEST DUżY PODłOKIETNIK TO MOżNA SIEDZIEć JAK PRZED TELEWIZOREM NA FOTELU.
3,0
Wyciszenie
śREDNIO, W MIEśCIE TROCHę SłYCHAć SILNIK. W TRASIE SZUM WIATRU ZAGłUSZA SILNIK. OGóLNIE DOBRE
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
GAZU PALI TYLE: TRASA 90-120 KM/H - 13LITRóW A W MIEśCIE MNIEJSZYM 18LITRóW, NATOMIAST DUżE MIASTO 20-22LITRY. (Z MANUALNą PEWNIE 2 LITRY MNIEJ) INSTALACJA ZAWOLI ZWYKłA.
5,0
Stosunek jakość/cena
CENA ATRAKCYJNA- DUżY KOMFORTOWY SAMOCHóD ZA NIE DUżE PIENIąDZE. CZęśCI ZAMIENNE TANIE. JEDYNIE MECHANICY BIORą DROżEJ BO TO BMW...TłUMACZą GłUPIO!
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
ZAMEK CENTRALNY,
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
SILNIK- TRZEBA DBAć, UWAżAć I PAMIęTAć -TO NIE AUTO SPORTOWE TYLKO NORMALNY SAMOCHóD! CZęSTO MłODZI MYśLą żE BMW= SPORT (PSEUDO SPORT) I SZYBKO BUDZą SIę Z RęKą W NOCNIKU BO WYKAńCZAJą SILNIKI!
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 525 i 24V 192KM 141kW
[l/100km]