Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 5 E34 Sedan

Furion, 13 lat temu
Silnik 525 i 170KM 125kW
Rok produkcji 1989
Przebieg: 297 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
BMW Seria 5 E34 Sedan 525 i 170KM 125kW 1988-1991 - Oceń swoje auto
4,23
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : listwy na drzwiach rdzewieją i pękają
Silnik : zawór regulacji biegu jałowego - koszt ok. 600-800zł, brak zamienników, tylko BOSCH
Układ elektryczny : wycieraczki źle zbierają, za daleko się wychylają - wina silnika wycieraczek
4,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik Ładnie wkręca się na obroty, chodzi równo, bez stuków itp. Fakt, że po zakupie trzeba było zainwestować w świece, kable WN, kopułkę i palec ale jak na 21 lat i pierwsza wymiana kopułki i palca - chyba nieźle
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia posiada tylko 4 przełożenia i jest mułowata, cięzko odczuć te 170KM. Pozytyw, na 2 biegu można osiągnąć 120km/h, praktycznie bezobsługowa - olej co 50 kkm.
5,0
Układ jezdny
Naprawdę dobrze zestrojony, w zimie i na śliskim podłożu na pewno jest trudniej niż z przednim napędem.
Komfort
3,0
Widoczność
Mocno trzeba się wychylać by coś zobaczyć z prawej strony, gdy wieziesz pasażera na przednim fotelu. Poza tym brakuje podgrzewanej przedniej szyby.
4,0
Ergonomia
Rozmieszczenie przycisków/potencjometrów/przełączników super - jedyny minus elektryka szyb w konsoli.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
W miarę szybko się nagrzewa, choć nie tak szybko jak jego poprzednik Mondeo MK1 V6. Nie zdarzyło mi się bym kiedykolwiek musiał skrobać od środka szyby w zimie :-)
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Trochę mało miejsca na tylnej kanapie.
5,0
Wyciszenie
Potrójne uszczelki w drzwiach, dobre materiały wygłuszające - nie ma się czego czepić.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pali dużo - gdy jeździłem na Pb spalanie wachało się od 9,5l w trasie do 16,5 w mieście (Wrocław, szczyt, korki, bez ekscesów). Na LPG nie udało mi się zejść poniżej 11l, max na chwilę obecną to 15l, ale raczej unikam korków. W lecie do spalania LPG należy doliczyć w moim wypadku średnio 0,7l Pb, w zimie 2,6l. Co do napraw - tłumik wytrzymał 20 lat, poza tym w ciągu 2 lat wyminiłem: rozrząd, rolkę, pompę wody, uszczelkę skrzyni, silnik wycieraczek, świece, kable WN, palec i kopułkę, uszczelniacze, drążek. Dodam tylko, że 70% tych części pochodziło z lat 88/89 ubiegłego wieku :-)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Kłopoty z centralnym.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki BMW Seria 5 E34

Liczba wpisów: 25

BMW Seria 5 E34 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

BMW Seria 5 E34 Sedan