Samochód bardzo trwały, tani w eksploatacji, i pomimo wieku nadal bardzo ładnie wyglądający
Wrażenia
4,0
Silnik
Elastyczność srednia, jak w każdym wielozaworowym silniku (24V) Auto zaczyna jechać dopiero po przekroczeniu 3 tys obr/min, wcześniej można odnieść wrażenie że pod maską za napędzanie samochodu odpowiada silnik wycieraczek.... za to kultura pracy :) 6cylindrów w rzędzie , cudowne brzmienie, tylko BMW to potrafi.Jeżdze autem już 3 lata....a do tej pory wjeżdzając do tunelu otwieram okno i robie redukcje :)
5,0
Skrzynia biegów
Krótkie i precyzyjne drogi prowadzenia.
5,0
Układ jezdny
Tylny napęd, rozłożenie masy niemal idealnie pół na pół i wielowahaczowe....i o dziwo TRWAŁE zawieszenie potrafi dać wiele przyjemności z jazdy
Komfort
5,0
Widoczność
Klasyczna kanciasta sylwetka, duże szyby.
5,0
Ergonomia
Nie ma sie do czego przyczepić
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
zimą długo sie nagrzewa, za to klima latem radzi sobie bardzo dobrze
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tylny napęd, wał napędowy, rozbudowane zawieszenie i wzdłużnie umieszczony silnik zabiera sporo miejsca. Ciasno nie jest.....ale przy tych wymiarach mogłoby być wiecej miejsca.
5,0
Wyciszenie
Cisza :)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Wszystko zależy od stylu jazdy.
Ciekawe jest to ze auto w trasie pali zawsze 10 litrów. Nie ważne czy jedzie sie 80km/h czy pędzi 220km/h na stacji tak czy siak wyjdzie 10l/100km
5,0
Stosunek jakość/cena
za swoje auto 3 lata temu przy wysokiej cenie EURO dałem 23,5tys zł. Teraz takie auta stoją po 18-19 tys zł (prosze nie nazywać BMW samochodu za 10 tys zł ;D )
Za te pieniądze nie znajdzie sie nic co choćby przypominało całokształtem BMW e34.
Avensisy, primery, octavie czy nawet passat C przy beemce wydają sie smieszne
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3 lata w moim posiadaniu oraz 11 a lada chwila rocznikowo 12 lat na karku i nie zepsuło sie nic, nie licząc przepalonej przedniej prawej żarówki
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
j.w ale żarówke można pominąc ;)
Oczywiście były wymiany materiałów podlegających naturalnemu zużyciu - wszystkie tarcze, klocki p/t, szczeki t, sprzegło, wiskoza, amortyzatory i spreżyny, wahacze, końcówka drążka, tłumik drgań skrętnych wału napędowego i hydroregulatory luzu zaworowego (klapklapklap-anie)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 520 i 24V 150KM 110kW
[l/100km]