Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 5 E34 Sedan

ZYWY-BCE, 12 lat temu
Silnik 520 i 24V 150KM 110kW
Rok produkcji 1990
Przebieg: 310 tys. km
Okres użytkowania: 4 lata
BMW Seria 5 E34 Sedan 520 i 24V 150KM 110kW 1989-1995 - Oceń swoje auto
3,69
15% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Nie zawiódł jeszcze nigdy
4,0
Całokształt
Polecam ale... trzeba trafić na naprawdę dobry egzemplaż. Najlepiej od dziadka który postawił takie auto od nowości w garażu, albo od pasjonata marki który dbał o auto jak o własne dziecko.
Wrażenia
5,0
Silnik
Przez 4 lata nic się nie stało. Piję trochę oleju jednak mieści się w granicach rozsądku. Trochę się poci pod uszczelkami. Jak mróz przy rozruchy klekoce jak mały dizelek. W zimę nie ma problemu z odpalaniem.
4,0
Skrzynia biegów
Ciężko wchodzi dwójeczka, niedawno połamał się wybierak. Kupiłem short-shiftera bo bardziej się opłaca niż wybierak ze złomu.
2,0
Układ jezdny
Jak są szerokie koła i średniej jakości zawieszenia to bardzo szybko się zużywa. Dość głośno pracuje, ale gdy jest nowy zawiach trzyma się bardzo mocno w zakrętach. Z tyłu bardzo szybko urywa się górne mocowanie amortyzatorów pod niedużym obciążeniem co przekłada się na prowadzenie.
Komfort
5,0
Widoczność
Lubię patrzyć na swoją maskę mimo iż, nisko siedze i siedzenie mam odsunięte na max.
3,0
Ergonomia
Mój model jest dość ubogi jak to w autach służbowych. Pojazd odkupiony właśnie od Niemieckiej firmy. Klima, szyberdach, el lusterka. Nie wiem czy to plus czy minus. Ale chyba im mniej elektryki to lepiej
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Miałem problem od początku, jak nie padły szczotki w dmuchawie to spaliła się opornica dmuchawy. Na krótko nie podłączysz bo wszystko się zaczyna palić. Jak masz klimę w lato to masz szczęście moja nie działa.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Odsunę się na max pasażer za mną ma mikro miejsca na nogi. Bagażnik wg mnie ok. Z tyłu mogło by być trochę więcej miejsca.
4,0
Wyciszenie
Pewnie od nowości nic nie było by słychać, samochód ma paręnaście lat i słychać szum np z uszczelek czy lewarka zmiany biegów. Pewne zabiegi i nic by nie było słychać. Mam sportowy tłumik i nie jest strasznie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Gazu dość dużo, w trasie na butli 60 L przejedziesz ze 500 km. Naprawy hmm.. zależy od mechanika a części od samego siebie. Z doświadczenia wiem, że tanie chińskie części zużywają się naprawę o 70 % szybciej niż droższe firmowe
3,0
Stosunek jakość/cena
Powiem wam szczerą prawdę, kupiłem auto w złym stanie za niemałe pieniądze, zajarałem się jak nastolatka. W przeciągu 4 lat wsadziłem w niego, nie uwieżycie 16 tys zł. Po co, kupił by 4 takie w złym stanie zajeździł i na złom. Ehh ale tak to jest jak cżłek ma klapki na oczach i bardzo kocha swoją bunie.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Tak naprawdę zawsze coś. To korbka to klamka to odpada podsufitka, amorki klapy z tyłu, porwana kanapa, coś piszczy coś zgrzyta. Jest tego naprawdę masa ale to przez to, że przede mną auto było w posiadaniu przynajmniej 5 właścicieli i jednej firmy.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nigdy mnie nie zawiodła. Przejeżdżałem naprawdę spore dystanse. Jedna poważna usterka po trasie około 1500 km pod samym domem, na samym parkingu rozkraczył się alternator. Chyba bardzo mnie lubi, że nie zrobiła mi tego w trasie.

LPG - zużycie paliwa dla silnika 520 i 24V 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
12,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
18,3
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla BMW Seria 5 E34 Sedan 520 i 24V 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
30,50 zł
12,1
l/100km
10,8
l/100km
Zobacz dzienniki
BMW Seria 5 E34 Sedan