Karoseria
: po 18 latach brak widocznych śladów rdzy, jedynie drobne zaprawki.
5,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Ładny dźwięk, wzorowa kultura pracy 6-cio cylindrowca. rakieta to nie jest, ale wystarcza do sprawnego wyprzedzania na trasie. Mułowaty do 4000 obr :/
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo precyzyjna, dobrze zestopniowana.
4,0
Układ jezdny
Komfortowy, dobrze tłumi nierówności, jednocześnie nie powodując zbytnich wychyłów nadwozia na zakrętach, idealny kompromis między komfortem a pewnością prowadzenia. Sworznie wahaczy przednich lubią szybko padać na naszych drogach, koszt naprawy około 600 zł.
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra w każdym kierunku.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu i w zasięgu rąk
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
ogrzewanie działa ok, problemem są wycieki płynu z nagrzewnicy.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Idealna dla 4 osób w 5 już niekoniecznie.
5,0
Wyciszenie
Od 190 km/h zaczyna być słyszalnym pęd powietrza.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak jest gaz jest ok. Ważne żeby był to gaz na wtrysku - tylko sekwencja i zamontowany fachowo. Na zwykłej instalacji lubi padać przepływomierz (koszt około 800 zł) Spalanie na benzynie miasto - 12l, trasa - 9l, średnio 11l. Poniżej dane dla gazu (wtrysk sekwencyjny)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Mi padły włączniki oświetlenia przy drzwiach.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak. Jedyne z czym walczyłem to nierówna praca silnika na wolnych obrotach. Wymiana kabli WN (350 zł) załatwiła sprawę. Częste są małe wycieki z układu chłodzenia, bardzo trudne do wykrycia.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 520 i 129KM 95kW
[l/100km]