Świetnie auto. Szybkie, wygodne, pojemne jak na coupe. Przy tej mocy, spalanie na rozsądnym poziomie. Zawieszenie w trybie Comfort jak na nasze polskie drogi trochę twarde ale jeszcze do zaakceptowania. Kupiłem wersję standard z 19 calowymi felgami. Jeżeli ktoś planuje wyjazdy na tor, można wziąć wersję Competition Pack - jeszcze twardsze zawieszenie i 20 calowe szersze koła, dodatkowe 19KM i fotele o niższej masie. Dla mnie to auto do jazdy na codzień więc się nie zdecydowałem.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo dobry, przyśpiesza z każdych obrotów, chętnie wkręca się na obroty.
5,0
Skrzynia biegów
Mam automat, polecam. Szybki z możliwością zmiany trybów pracy.
5,0
Układ jezdny
Bardzo dobrze trzyma się drogi, mam aktywne zawieszenie można zatem wyregulować twardość zawieszenia w trzech trybach. Do codziennej jazdy tylko comfort, który i tak jest dosyć twardy - przejazd przez tory tramwajowe nie należy tutaj do najprzyjemniejszych. Sport dobry na kręte drogi, Sport+ zdecydowanie na tor.
Komfort
5,0
Widoczność
W porównaniu do Nissana 370z, mojego drugiego auta zdecydowanie lepiej. Kamera cofania to w tym samochodzie absolutny must have.
5,0
Ergonomia
OK, nowy kafelkowy iDrive jest super.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ok
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Zaskakująco dużo miejsca jak na Coupe. z tyłu można normalnie usiąść.
4,0
Wyciszenie
Słychać szum toczących się po asfalcie kół. W Competition Pack jest to jeszcze bardziej wyczuwalne. Poza tym jest ok.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto na gwarancji z Service inclusive. Przez 4000 km żadnych problemów
5,0
Stosunek jakość/cena
Ciężko o szybsze, dające większą radość z jazdy auto w tej cenie.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 M4 431KM 317kW
[l/100km]