Ciężko znaleźć drugi taki samochód. Prowadzenie, osiągi, niskie spalanie, brak usterek to tylko kilka aspektów które potwierdzają że jest to auto prawie idealne.
Wrażenia
5,0
Silnik
313 koni, bez adblue i innych cudów które niszczą normalną motoryzacje! Ponad 600 nm po prostu czuć! Nie ważne czy jedziemy 50, 100 czy 150 km/h, naciskamy gaz i auto przyspiesza. Dźwięk jest typowy dla 6 cylindrowych jednostek diesla BMW, mi się podoba.
5,0
Skrzynia biegów
Idealny automat 8 go firmy ZF, w trybie komfortowym spokojny ale w żadnym razie nie zamulający, w trybie sport szybki, zdecydowany i precyzyjny.
5,0
Układ jezdny
Idealne prowadzenie i przyczepność, chociaż zauważyłem że lepiej zmienić z 19” na 18” i dobra opona. Auto jedzie jak przyklejone.
5,0
Karoseria
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
Wszystko rozplanowane tak jak powinno być.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima jest po prostu słaba, za to w zimę bardzo szybko leci ciepłe powietrze.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu dużo z tylu mało ale to coupé.
4,0
Wyciszenie
Mogłoby być lepiej, przy około 140 km/h jest już dosyć głośno.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Wiadomo serwisowanie BMW kosztuje ale potem odwdzięcza się bezawaryjnością.
5,0
Stosunek jakość/cena
Bardzo dobry stosunek jakości do ceni. Chociaż wiadomo gdyby ta wersja 35d była tańsza to świat by się nie zawalił.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
W moim egzemplarzu przez ponad 100 tys km nie zepsuło się nic.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak poważnych usterek
On
- zużycie paliwa dla silnika 435d 313KM 230kW
[l/100km]