Karoseria
: Po prostu piękny samochód szczególnie po umyciu.
5,0
Całokształt
Wygląd, kolor Estoril Blue, M wersja robią wrażenie. Najchętniej bym nie wysiadał z niego. Nowa C klasa na początku zrobiła na mnie wrażenie. Z czasem jednak zbytnio mi się opatrzyła
Wrażenia
5,0
Silnik
Po prostu świetny. Można jechać na 1100 obrotach, a można docisnąć na max. Niestety by wykorzystać koniki trzeba docisnąć. Po wyjściu z diesla bardzo happy.
5,0
Skrzynia biegów
Po prostu świetna. Szczególnie tryb sport.
5,0
Układ jezdny
Mam wersję z regulacją zawieszenia. Bardzo fajnie. Świetnie trzyma się drogi i ten fun z jazdy z tylnym napędem.
Komfort
4,0
Widoczność
Do przodu może być. Przez grube słupki przednie oraz niską pozycję siedzenia trzeba uważać na to co się dzieję przed samochodem. Tył nie za dobrze. Słaba zwrotność.
5,0
Ergonomia
Wszystko doskonale.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Przy jednej osobie wyśmienicie. Na maxa potrzebuje trochę czasu.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Na przodzie wyśmienicie. Tył może być (siedzenia wygodne) ale i tak lepiej niż w serii 2. Druga połówka z dzieciaczkami ma swój pojazd.
4,0
Wyciszenie
Po zmianie opon na nie runflaty zimowe super. Letnie hałasują. Słabe wygłuszenie nadkoli. Przeszkadza trochę sztuczny ryk silnika z głośników przy większych prędkościach. Chociaż wydaje mi się, że lepiej niż poprzednio.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
10,3 l/100 trudno nazwać ekonomicznie ale może być. Poprzedni 7,5.
4,0
Stosunek jakość/cena
Troszkę zaczyna skrzypieć, szczególnie na naszych drogach. Wnętrze troszku już odstaje od konkurencji i to w niższych klasach. Fun pozostaje.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Skrzypienie nie przystające tej klasy samochodowi.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Mała awaria już była. Naprawiona na gwarancji.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 428i 245KM 180kW
[l/100km]