Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 4 F32-33-36 Cabrio Facelifting

Hrvat, 5 lat temu
Silnik 435d 313KM 230kW
Rok produkcji 2019
Przebieg: 3 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
BMW Seria 4 F32-33-36 Cabrio Facelifting 435d 313KM 230kW 2017-2020 - Oceń swoje auto
3,93
7% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : jest dobre szczególnie to adaptacyjne
Silnik : To dobra i sprawna jednostka nie ma co narzekać.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : brak jak na razie
4,0
Całokształt
To auto do długich podróży, fotele są wygodne a wiatr we włosach to na prawdę przyjemne uczucie. Dużo zaletą jest to że dach jest metalowy. Jadąc autobaną w DE nawet powyżej 200 km/h jest znośnie. Po złożeniu dachu auto jest bardzo chilulące można jechać spokojnie albo z siatką z tyłu nie wieje prawie w ogóle tak do 150 km/h. Ale zazwyczaj takim autem z otwartym dachem jeździ się wolniej. Przyjazną obcją jest nawiew na kark. Osobiście wybrałem hamulce M i to był dobry wybór bo auto jest ciężkie. Auto ma napęd na 4 i sprawdza się całkiem dobrze w zakrętach szczególnie z adaptacyjnym zawieszeniem. Po włączeniu trybu sport kierownica robi się lekko oporna ale przy większych prędkościach to się sprawdza. Tryb komfort jest na prawdę komfortowy i zawieszenie dobrze wybiera nierówności. Za to tryb sport + to już inna bajka można trochę zaszaleć ;), lecz przez dużą masę trzeba mieć trochę umiejętności bo zamiata trochę tyłem i jest trochę nad i podsterowne ( napęd xdrive) ale wszystko pod kontrolą i najlepiej na torze. Co do silnika to jak na diesla 313 KM i 640 Nm to się zbiera, nie oczekujcie uderzeń w plecy ale auto jeździ całkiem sprawnie, średnie spalanie około 8,5 l/100 km z 2500 Km. To typowe 2 osobowe auto choć ma kanapę z tyłu. W bagażniku mieszczą się dwie duże walizki i nic więcej, ale kto kupuje takie auto aby było praktyczne, przy rozłożonym dachu jest więcej miejsca w bagażniku. Po złożeniu dachu jest piękne, z rozłożonym takie sobie.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik jest dobry żeby nie powiedzieć bardzo dobry, daje namiastkę sportu ale to nie to samo co 440i nie ma dźwięku ;( ale trzeba przyznać że czasem byłem pod wrażeniem jego możliwości i kultury pracy jak na diesla.
5,0
Skrzynia biegów
tu jest bardzo dobrze nie zrywa tak jak GLC 250 D, w mercedesie tylko sportowe skrzynie dają podobna kulturę pracy mam porównanie z garażu E63s i C43
4,0
Układ jezdny
Jak na tak ciężkie auto jest naprawdę dobrze, jak wspomniałem w trybie komfort jest komfortowe w sport jest bardziej sportowe i twarde i zapewnia kontrole w zakrętach
4,0
Karoseria
Komfort
4,0
Widoczność
widoczność jest średnia trzeba być uważnym bo lusterko zwrotne zasłania trochę widok na prawo do tyłu zagłówki trochę przeszkadzają. Do tyłu jest OK szczególnie jak się zamknie dach. Ogólnie nie ma co narzekać.
3,0
Ergonomia
Auto jest ergonomiczne jak na kabrioleta, problem stanowią uchwyty na telefon w podłokietniku. Żaden większy telefon tam się nie zmieści. System multimedialny jest OK ma dotykowy ekran i wiele opcji, pogoda informacje wiadomości.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Tu jest dobrze ale trzeba zapłacić trochę za grzaną kierownicę i ogrzewanie karku. Klimatyzacja daje radę można zdalnie przewentylować auto na postoju ale w kabrio to raczej bajer.
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeń dla pasażerów jest raczej symboliczna to auto dla dwóch osób, na upartego przewieziecie 4 osoby ale w średnim komforcie
3,0
Wyciszenie
Trudno wymagać dobrego wyciszenia w kabriolecie ale tragedii nie ma metalowy dach daje radę.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mało pali serwis jak to w BMW dość drogi w mercedesie jest taniej.
4,0
Stosunek jakość/cena
Auto jest drogie za wszytko co dobre trzeba słono dopłacić ale kto kupuje takie auto dal karoserii. Jakość wykonania jest bardzo dobra.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przy mrozie trochę skrzypi dach jak jest rozłożony. Po nagrzaniu auta problem ustępuje, Osobiście auta mam w garażu i problem skrzypienia dachu występuje przy mrozie i pozostawieniu auta na 2 do 3 h
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Za krótko je używam żeby jakieś poważne usterki wystąpiły

On - zużycie paliwa dla silnika 435d 313KM 230kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
BMW Seria 4 F32-33-36 Cabrio Facelifting