Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 3 G20-G21 Limuzyna

Paweł, 2 dni temu
Silnik 2.0 318d 150KM 110kW
Rok produkcji 2021
Przebieg: 70 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
BMW Seria 3 G20-G21 Limuzyna 2.0 318d 150KM 110kW od 2019 - Oceń swoje auto
3,93
7% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : 2.0d z mild hybrid daje radę
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
4,0
Całokształt
Auto całkiem przyjemne, ale widać że zostało zaprojektowane w totalnie inny sposób niż poprzednie trójki, brakuje w niej precyzji prowadzenia i zwartości, wydaje sie ociężałe. Całościowo odbiór jest pozytywny, ma jednak kilka mankamentów, które nie przystoją marce premium. Dźwięk kierunkowskazów niewiadomo dlaczego słychać ze schowka przed pasażerem, jest to dziwne... Przy prędkościach od 100km/h do 140km/h słychać w przednich lewych drzwiach delikatne chrobotanie, strasznie irytujące. Jakość podstawowej kierownicy skórzanej można porównać do opla Astry h, bardzo łatwo się rysuje.
Wrażenia
5,0
Silnik
Jak na 150km plus mild hybrid daje radę w mieście i na autostradzie, brakuje mocy przy wyprzedzaniu na drogach krajowych, gdzie nie ma za dużo miejsca i czasu na wykonanie manewru.
4,0
Skrzynia biegów
ZF8HP nie trzeba przedstawiać nikomu, super reakcja na gaz i zmiana przełożeń na super poziomie. Może trochę trzyma za niskie obroty w trybie komfort...
3,0
Układ jezdny
Trochę brakuje zawartości i czucia w zakretach
4,0
Karoseria
Bardzo miekki lakier
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Całkiem duża zrobiła się ta trójka
3,0
Wyciszenie
Brak szyb akustycznych daj po sobie znać.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto serwisuje w aso, posiadam pakiet ktory obejmuje wymianę oleju i filtrów, czyli podstawowe czynności w ramach serwisu, ale jeśli chodzi o wymianę np. tarcz i klockow tył to cena wynosi 3tys. zł
3,0
Stosunek jakość/cena
Jest kilka elementów które strasznie rażą, dźwignia kierunkowskazów wygląda jak z opla.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Auto ma 70tys przebiegu, w tym czasie padł czujnik ciśnienia za dpfem( wymieniony na gwarancji), stuka coś w zawieszeniu z przodu, nie zdążyłem jeszcze oddać na serwis w tej sprawie. Od pewnego czasu powyżej 2tys. Obrotów słyszę dziwny dźwięk tak jakby gwizd, jęczenie z pod maski, podejrzewam że jest to związane z turbosprężarką, ten temat także jeszcze nie został rozwiązany. Tak więc jak na 70tys przebiegu myślę że jest to dosnsporo usterek.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 318d 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
BMW Seria 3 G20-G21 Limuzyna