Radość z jazdy. Jedynie będę zmieniał opony z ROF 19" na zwykłe ponieważ jednak na polskich drogach jest ciężko (koleiny). A może jednak się przyzwyczaję - dam znać
Wrażenia
5,0
Silnik
Bez żadnych uwag, działa jak rakieta - poczucie, że w razie potrzeby auto bardzo szybko przyśpieszy daje komfort jazdy.
5,0
Skrzynia biegów
Wcześniej jeździłem 2.0 dsg VAG - w porównaniu ze skrzynią BMW stwierdzam, że DSG to wyrób "skrzynio-podobny"
5,0
Układ jezdny
Jak w szwajcarskim zegarku.
5,0
Karoseria
Ideał.
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra, charakterystyczna niska pozycja siedzenia dla 3ek. Światła laserowe to błogosławieństwo dla osób, które dużo jedzą po zmroku - jak w dzień.
5,0
Ergonomia
Bez zarzutu. Jedynie zaskakuje brak przestrzeni na schowki pod podłogą bagażnika.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Podgrzewanie foteli wydaje się osiągać maksymalną temperaturę odrobinę dłużej niż u konkurencji.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
10/10 ideał i wzór
4,0
Wyciszenie
Dobre, jedynie opony ROF szumią, co jest normalną sprawą.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie - nie zastanawiałem się przy zakupie jakie będzie Jestem zaskoczony ale może dlatego, że długo jeździłem dieslem. Komputer po 5 tys km pokazuje ok 11l/100 km. Będę zmieniał olej w silniku co 15 tys km a nie jak pokazuje komputer co 30 tys.
4,0
Stosunek jakość/cena
Płaci się za markę premium i technologię.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 330i 258KM 190kW
[l/100km]