Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 3 G20-G21 Limuzyna

Adam, 11 miesięcy temu
Silnik 2.0 318i 156KM 115kW
Rok produkcji 2023
Przebieg: 3 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
BMW Seria 3 G20-G21 Limuzyna 2.0 318i 156KM 115kW od 2020 - Oceń swoje auto
4,71
12% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Jeżeli ktoś kupuje BMW z silnikiem 318i i później narzeka na dynamikę jazdy to po prosty wiadomo, że nie stać go na wersję typowo sportową. Każdy wie, że to najsłabsza jednostka silnikowa i na torze nie pojeździ. Żona jeździ od 2 miesięcy i muszę powiedzieć, że wrażenia są bardzo dobre. Wybór nie wynikał z przywiązania do marki a były brane pod uwagę: BMW, Mercedes i Audi. Trójka była bezkonkurencyjna. Kupcie sobie "Panowie Mistrzowie Kierownicy" Fiestę Sport i ścigajcie się z wiatrem. Powodzenia.
Wrażenia
4,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Komfort
4,0
Widoczność
Wiadomo - sedan.
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 318i 156KM 115kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla BMW Seria 3 G20-G21 Limuzyna 2.0 318i 156KM 115kW
Średni koszt przejechania 100 km
46,00 zł
7,1
l/100km
Zobacz dzienniki
BMW Seria 3 G20-G21 Limuzyna