Najlepsza wersja BMW jaka jeździłem a miałem okazję kilka razy posiadać i jeździć. Auto bezpieczne i żaden lód nie jest straszny temu napędowi. Moje obawy co do tylnego napędu były wielkie ale teraz wiem że to najpewniejsze za aut jakie prowadziłem. Mam terenówkę która w zimie na śliskim z reduktorem nie jedzie w połowie tak pewnie jak BMW.
Wrażenia
5,0
Silnik
W tej wersji i pieniądzach wystarczy. Jeśli ktoś oczekuje M5 bo to jednak BMW niech spojrzy do portfela. Wyprzedzanie do 150 to lajcik. spalanie 7l i kultura pracy oraz doskonały start z baterii to wszystko czego potrzeba w takim aucie.
5,0
Skrzynia biegów
Najlepsza jaką miałem. Dsg bije na głowę 7 a 8 przelożen to spora różnica.
5,0
Układ jezdny
Precyzja i wygoda ale pozwala naprawdę szybko pokonywać zakręty.
5,0
Karoseria
Wszystko na swoim miejscu i wygodne w obsłudze.
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra! Trochę mniej z tyłu ale to 3
5,0
Ergonomia
Doskonała, obsługa intuicyjna. Jedynym mankamentem jest bluetooth
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Balans pomiędzy klimatyzacja i grzaniem trochę pozostawia do życzenia oraz wyłączanie klimatyzacji na czysty nawiew jest kłopotliwy ale do przeskoczenia.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ok.
5,0
Wyciszenie
Cichutko i przyjemnie nawet przy 140
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nowa więc ciężko wyczuć ale zmiana oleju w ASO to koszt 800 zł z przeglądem więc nie ma tragedii. Jak do tej pory bez żadnej awarii,nawet najmniejszej.
5,0
Stosunek jakość/cena
Doskonały. oglądałem toyoty,hondy audi i skody to BMW wypadło najkorzystniej mimo mojego przekonania, że są. Bardzo drogie.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Całkowita
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 318i 156KM 115kW
[l/100km]